اخبار داغ

مرعشی:

این حرف واقعی نیست که رای مردم بی‌اثر است/ قرار نیست همیشه پیروز شویم

این حرف واقعی نیست که رای مردم بی‌اثر است/ قرار نیست همیشه پیروز شویم
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: این حرف واقعی نیست که رای مردم بی‌اثر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: ما تکلیف‌محور نیستیم و تنها چیزی که به کارگزاران نمی آید تکلیفی بودن است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مرعشی با بیان اینکه این انتخابات سخت ترین انتخابات بعد انقلاب است.، تصریح کرد: شرایط انتخاباتی ایران عمدتا تحت تاثیر تحریم های آمریکا و بخشی نیز مربوط به ناکارآمدی ها و سوء تدبیرهای داخلی است.
,
 
,
وی افزود: ضمن احترامی که به دوستانی که در انتخابات نیامدند قائلیم‌، بر این باوریم که نیامدن در انتخابات کار آینده ایران را سخت‌تر می کند.
,
 
,
بنابر گزارش فارس، وی خاطرنشان کرد: اگر مجموعه اقدامات سیاسی و اجتماعی را در جریان عمومی جامعه مورد تحلیل قرار دهیم هیچ حادثه ای کم اثر و بی‌اثر نیست.‌ آنچه امروز در ایران وجود دارد ذخیره تجربه ای هست که از مشروطیت با آن روبه‌رو هستیم.
,
 
,
مرعشی با بیان اینکه این حرف واقعی نیست که رای مردم بی‌اثر است، گفت: سال ۷۶ تحلیل این بود که آقای ناطق رئیس جمهور می شود ولی خاتمی شد و این حرف بی‌خود بود بنویسید: خاتمی، بخوانید ناطق نوری.
,
 
,
وی ادامه داد: در تمام این سالها رای مردم اثرگذار بوده و باید در بستر تحولات سیاسی رشد کنیم و قرار نیست همیشه پیروز شویم و اگر منتخبان ما نتوانند کار را پیش ببرند قرار نیست که عرصه را ترک کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه