اخبار داغ

گزارش؛

ترافیک معضل پایان ناپذیر شهر گلستان

ترافیک معضل پایان ناپذیر شهر گلستان
معضل ترافیک در شهرگلستان از مشکلات متعددی نشأت می گیرد که راه حل بسیاری از آن‌ها بسیار ساده است اما مسئولین شهری هیچ توجهی به آن ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حضور هزاران خودرو در خیابان‌های تنگ و باریک شهرگلستان درحالی سیر صعودی طی می کند و هر روز سایه خود را بر معابر این شهر می گستراند که در طول سال‌ها زیرساخت‌های این شهر تغییری نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
نکته قابل توجه در خصوص ترافیک شهرستان بهارستان به ویژه شهرگلستان ثابت ماندن ساختار معابر شهر طی سال‌های اخیر است به طوری که تعداد انگشت شماری معبر جدید شهری در گلستان احداث شده است که عموماً تاثیر مطلوبی نیز بر کاهش بار ترافیکی این شهر نداشته است.
,
 
,
از سوی دیگر افزایش قابل توجه جمعیت به ترافیک این شهر افزوده است و این روند همچنان ادامه دارد اما گویی هیچ برنامه عملی از سوی مدیران برای مهار ترافیک در خیابان‌های قدیمی و شریان‌های اصلی گلستان وجود ندارد.
,
 
,
گفتنی است که نبود پارکینگ‌هایی که بتواند حجم خودروهای پارک شده در کنار خیابان‌ها را کاهش بدهد از جمله دیگر عواملی است که سبب تشدید بار ترافیکی شهرگلستان به ویژه در هنگام غروب می باشد که متاسفانه گویا برنامه‌ای نیز در این رابطه وجود ندارد.
,
 
,
همچنین عدم برخورد با پارک خودروها به شکل دوبله و حتی سوبله در خیابان‌های اصلی و پرتردد شهر از جمله دیگر عوامل تشدید این معضل در سطح شهر می باشد که حضور یک مأمور راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های اصلی شهرگلستان می تواند به سادگی این مشکل را رفع نماید اما گویا مسئولان مربوطه همچنان با وجود پارک‌های عجیب و غریب خودرودر خیابان‌های شهر نسبت به این موضوع بی‌توجه می باشند.
,
 
,
در پایان لازم به ذکر است که بدون تردید عدم توجه مسئولین به این مشکل تنها سبب بیشتر شدن نارضایتی شهروندان و به دنبال آن ضعیف نشان داده شدن عملکرد مسئولین شهری و شهرستانی می شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه