اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد؛

اعزام ۱۴۳ دانش‌آموز اسدآبادی به راهیان نور

اعزام ۱۴۳ دانش‌آموز اسدآبادی به راهیان نور
اسماعیل ششیکانی با اشاره به اعزام ۱۴۳ دانش‌آموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب، گفت: در سالجاری ۲۸۸ نفر از دانش‌آموزان دخترو پسر به این مناطق اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در حاشیه اعزام در گفت‌وگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با بیان اینکه امروز ۱۴۳ نفر از دانش‌آموزان پسر در مقطع تحصیلی متوسطه سال اول به مناطق عملیاتی اعزام شدند، اظهار کرد: در این اردو دانش‌آموزان از یادمانهای والفجر ۸، فتح المبین، شلمچه و کربلای ۴ بازدید خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  گفت‌وگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با بیان اینکه امروز ۱۴۳ نفر از دانش‌آموزان پسر در مقطع تحصیلی متوسطه سال اول به مناطق عملیاتی اعزام شدند، اظهار کرد: در این اردو دانش‌آموزان از یادمانهای والفجر ۸، فتح المبین، شلمچه و کربلای ۴ بازدید خواهند کرد., عصرهمدان,

وی هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را آشنایی دانش آموزان با اهداف، آرمان ها، سیره و روش زندگی شهدا عنوان کرد و گفت: قطعا” این آشنایی هم ادامه دهنده راه شهدا و هم باعث میثاق آنان با شهدا و آرمان هایشان خواهد بود.

,

, ,

ششیکانی از دیگر اهداف اردوی راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی دانست و افزود: ما در این اردوها قصد داریم که شهدا را بعنوان الگو به دانش آموزان معرفی کنیم.

,

وی خاطرنشان کرد: در سالجاری تعداد ۲۸۸ نفر از دانش آموزان دختر  و پسر  به مناطق عملیاتی جنوب و تعداد ۹۵نفر از  به راهیان نور غرب کشور اعزام شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه