اخبار داغ

مدیر کل هواشناسی لرستان‌:

بارش برف و باران در لرستان/ جاده‌های استان لغزنده می‌شود

بارش برف و باران در لرستان/ جاده‌های استان لغزنده می‌شود
مدیر کل هواشناسی لرستان با اشاره به بارش برف و باران در لرستان گفت: برای استان آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد جاده ای و لغزندگی سطح جاده ها پیش بینی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز مرادپور در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: از شب گذشته سامانه بارشی به جو منطقه وارد شده است که طی امروز در سطح استان سبب بارش باران، گاهی رعد و برق (در نواحی سردسیر، ارتفاعات و گردنه ها رگبار برف) و وزش باد قابل ملاحظه ای در اغلب نقاط استان می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: با توجه به مقدار ناپایداریها که در نواحی از شمال و جنوب شرق نمود بهتری خواهند داشت، آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد جاده ای و لغزندگی سطح جاده ها پیش بینی می شود.

,

مدیر کل هواشناسی لرستان عنوان کرد: طی روز سه شنبه افزایش ابر و برای مناطقی از شرق استان احتمال بارش پراکنده، پدیده های غالب آسمان خواهد بود و مجددا از اواسط روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتاً قوی وارد غرب کشور خواهد شد که از اواخر این روز و همچنین طی روز پنجشنبه موجب بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد قابل ملاحظه تا شدید موقتی در سطح استان می شود.

,

وی بیان کرد: برای مناطق سردسیر شمال و شرق استان بارش برف را در پی خواهد داشت که با توجه به شدت بارش ها در روز پنجشنبه آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها، رواناب سطحی و همچنین برای گردنه ها و جاده های کوهستانی اختلال در تردد جاده ای پیش بینی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه