اخبار داغ

پلیس لرستان خبر داد؛

جریمه ۳۰۰ هزار ریالی برای خودروهایی که روی بدنه آنها تبلیغات باشد

جریمه ۳۰۰ هزار ریالی برای خودروهایی که روی بدنه آنها تبلیغات باشد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: نصب هرنوع علایم یا الصاق هرنوع نوشته، آگهی و تصاویر به بدنه خارجی خودرو به دلیل کاهش دید راننده تخلف محسوب می شود و برابر مقررات، متخلفان مبلغ ۳۰۰ هزار ریال جریمه می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داست: تابلوها و علائم عمودی حاشیه معابر برای راهنمایی وهدایت استفاده کنندگان از راه و به منظور تنظیم عبور و مرور نصب شده اند بر همین اساس الصاق هرگونه عکس و پوستر به گونه ای که سبب سردرگمی و اشکال در تصمیم گیری رانندگان شود از طرف کاندیدای انتخاباتی ممنوع وخلاف قانون است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: مأموران انتظامی در صورت مشاهده چنین مواردی با متخلفان براساس قانون  برخورد و همچنین طبق قانون  شهرداریها و بخشداریها نیز باید نسبت به امحاء چنین اوراق اقدام کنند.

,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان عنوان کرد: نصب هرنوع علایم یا الصاق هرنوع نوشته، آگهی و تصاویربه بدنه خارجی خودرو به دلیل کاهش دید راننده نیز تخلف محسوب می شود و برابر مقررات متخلفین مبلغ ۳۰۰ هزار ریال اعمال قانون خواهند شد.

,

وی بیان کرد: استفاده از بلندگوی منصوب بر روی وسایل نقلیه برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی وتولید صدای ناهنجار ، نامتعارف و بوق زدن های مکرر و غیر ضروری را به منزله ایجاد آلودگی صوتی است  که جریمه  ۴۰۰ هزار ریالی برای متخلفان  اعمال خواهد شد و همچنین درصورت استفاده از بلندگوهای دستی در خیابان ها وسایل نقلیه آنان توقیف و به پارکینگ تحویل داده می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه