اخبار داغ

امام‌جمعه نهاوند:

مجلس قوی، از مؤلفه‌های قوی شدن است/ شرکت حداکثری و انتخاب اصلح مطالبه رهبر معظم انقلاب است

مجلس قوی، از مؤلفه‌های قوی شدن است/ شرکت حداکثری و انتخاب اصلح مطالبه رهبر معظم انقلاب است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی بابیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح از مطالبات رهبر معظم انقلاب است، گفت: باید افرادی ولایتمدار، شجاع، انقلابی، پاک دست و مردمی را برای مجلس انتخاب کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امام‌جمعه نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب مانند حضور در انتخابات همیشه دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس اسلامی را نا امید کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی که از پیروزی و موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف ضربه خورده‌اند و احساس خطر می‌کنند همواره در حال توطئه هستند.

,

مغیثی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باوجود بارش برف و سردی هوا افزود: حضور پرشور مردم در این عرصه و به یاری خدا در روز دوم اسفندماه بار دیگر پایبندی مردم به‌نظام مقدس اسلامی را نشان می‌دهد و یکی دیگر از توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

,

امام‌جمعه نهاوند ادامه داد: حضور باشکوه در انتخابات اطاعت از رهبر معظم انقلاب است و با توجه به توطئه‌های دشمنان این حضور بسیار مهم و اثرگذار است.

,

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان مبنی بر قوی شدن نظام اسلامی، گفت: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند در برابر نظام سلطه باید قوی باشیم که یکی از مؤلفه‌های قوی شدن داشتن مجلس قوی است.

,

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: داشتن مجلسی قوی و در طراز انقلاب اسلامی بسیار مهم و اثرگذار است که این وظیفه ما است که این‌گونه مجلسی را انتخاب کنیم.
وی بیان کرد: شرکت حداکثری و انتخاب اصلح مطالبه رهبر معظم انقلاب است و باید معیارهای انتخاب اصلح را برای آگاه‌سازی مردم تبیین کنیم.

,
,

مغیثی گفت: شخصی که انتخاب می‌کنیم باید ولایتمدار، مردمی، ساده‌زیست، انقلابی، پاک دست، شجاع، دارای قدرت مدیریت و طرفدار عدالت باشد که این ملاک‌ها در بیانات رهبر معظم انقلاب آمده است.

,

وی با دعوت از مردم برای حضور در عرصه مهم انتخابات افزود: انشاالله با عمل به وظیفه در انتخابات شرکت می‌کنیم چون هرچه حضور پررنگ‌تر باشد باعث خوشحالی دوستداران انقلاب سلامی می‌شود و اگر حضور کمرنگ باشد دشمنان امیدوار می‌شوند.

,

مغیثی گفت: به کوری چشم دشمنان و آمریکایی‌ها در ساعات اولیه انتخابات حضور پررنگی خواهیم داشت و به وظیفه عمل می‌کنیم و به مطالبه رهبر معظم انقلاب لبیک می گوییم.

,

وی ادامه داد: همه کاندیداها ازنظر ما محترم هستند و هرکسی را مردم انتخاب کردند مورد قبول همه خواهد بود و همه کاندیداهایی که از طرف شورای نگهبان تأییدشده‌اند مورد احترام هستند.

,

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی پرشور باعث نا امیدی دشمنان می‌شود چون دنیا به انتخابات ما توجه ویژه‌ای دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه