اخبار داغ

به همت خیران و موسسه آبشار عاطفه‌‌های لرستان؛

۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان لرستانی اهدا شد

۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان لرستانی اهدا شد
مسئول موسسه مردم نهاد آبشارعاطفه های استان از اهدای 500 سری جهیزیه به نوعروسان لرستانی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نرگس صفر بیرانوند در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهارداشت: سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها هر ساله در زمان میلاد حضرت زهرا (س)، امام رضا (ع) و امام زمان (عج) اقدام به توزیع جهیزیه بین نوعروسان نیازمند واجد شرایط می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) موسسه آبشار عاطفه ها توانست ۵۰۰ قلم جهیزیه که شامل گاز، بخاری، فرش سرویس قابلمه و ظروف، جار برقی و تعدادی یخچال و اقلام مورد نیاز زندگی را اهدا کند.

,

مسئول موسسه مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه های لرستان میزان ارزش ریالی جهیزیه های  مذکور را ۸۰۰ میلیون تومان برشمرد و عنوان کرد: موسسه مردم نهاد آبشار عاطفه ها توانسته است از ابتدای سال ۹۸ تا کنون هزار و ۶۰ قلم جهیزیه به دست نوع عروسان نیازمند لرستانی برساند.

,

وی در بحث  شناسایی نوعروسان نیازمند گفت: بانوانی به موسسه مراجعه می‌کنند و با درخواست کتبی و با توجه به اعلام نیاز جهیزیه برای این بانوان پرونده تشکیل می‌شود سپس پس از بررسی و شناسایی با آنها تماس گرفته می شود تا مستنداتی ارائه دهند و پس از غربالگری افراد نیازمند و بی بضاعت را در اولویت اهداء جهیزیه قرار می‌گیرند.

,

صفر بیرانوند تصریح کرد: صبح دوشنبه ۲۸ بهمن ماه در بیت امام جمعه خرم آباد مراسم جشن ازدواج  نوعروسان با حضور خیرین استان و مسئول بسیج جامعه زنان استان برگزار و در این مراسم حواله خرید جهیزیه به نوعروسان اهداء خواهد شد.

,

وی هدف از اهدای جهیزیه به نوعروسان را فقر زدایی تسهیل امر ازدواج، کم کردن دغدغه دختران جوان در آرزوی جهیزیه ورفع آسیب های اجتماعی دانست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه