اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور:

بسیج برای کنترل بازار نوروزی پا به میدان می گذارد/ فروشنده و خریدار با رعایت انصاف یاریگر هم باشند

بسیج برای کنترل بازار نوروزی پا به میدان می گذارد/ فروشنده و خریدار با رعایت انصاف یاریگر هم باشند
غلامرضاحسن پور پیرامون فعالیت های بسیج اصناف برای کنترل قیمت ها در ایام پایانی سال گفت: بسیج اصناف کشور تلاش دارد با توجه به شرایط اقتصادی جامعه بحث کنترل قیمت ها در ایام پایانی سال را به صورت جد در دستور کار خود قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضاحسن پور در مصاحبه با یزدرسا، پیرامون فعالیت های بسیج اصناف برای کنترل قیمت ها در ایام پایانی سال گفت: بسیج اصناف کشور تلاش دارد با توجه به شرایط اقتصادی جامعه بحث کنترل قیمت ها در ایام پایانی سال را به صورت جد در دستور کار خود قرار دهد و وزارت صمت نیز در این زمینه با توجه به تفاهم نامه ای که با ما دارد موضوع را پیگیری خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور افزود: در همین زمینه جلسه ای هفته آینده با حضور مسئولان بسیج اصناف ،بازرسی،تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت از مصرف کننده تشکیل خواهد شد که امیدواریم تصمیمات خوبی در خصوص کنترل بازار شب عید اتخاذ شود.

,

وی از اجرای دو طرح بسیار ارزشمند در سطح کشور توسط سازمان بسیج اصناف تا پایان سال خبر داد و گفت: طرح اول طرح هر کاسب یک دانش آموز است که بر اساس آن هر کاسب مسئولیت حمایت از یک دانش آموز را برعهده می گیرد و از این طریق به خانواده های کم بضاعت کمک خواهد شد البته این طرح مورد استقبال خوب کسبه قرار گرفته و امروزهم ابلاغیه آن برای تاکید بیشتر صادر شد.

,

حسن پور اضافه کرد: طرح دوم طرح گسترش اردوهای جهادی تخصصی صنفی اصناف است که بر اساس آن کاروانی از صنوف مختلف هر شهرستان تحت عنوان کاروان جهادی بسیج اصناف به مناطق محروم شهرها و روستاها رفته و به مردم ارائه خدمت می کنند برای نمونه تعمیرکاران لوازم خانگی،لوازم خانگی تعمیری خانوارهای محروم را در محل وبه صورت رایگان تعمیر می کنند .

,

این مقام مسئول با اشاره به استقبال خوب اصناف کشور از این طرح نیز ابراز داشت: اجرای این طرح در شهرستان اسفراین بسیار موفق بوده و گروه جهادی این شهرستان توانست امسال برای اولین باررتبه برتر جشنواره ملی جهادگران کشور را بین 80 گروه جهادی کسب کند.

,

رئیس سازمان بسیج اصناف کشورتصریح کرد: تاکنون 60 نفر در این شهرستان برای مشارکت در این طرح ثبت نام کردند هرچند این اردوها در تمامی استان ها در حال انجام است وبحمدالله در استان یزد نیز استقبال خوبی از این طرح صورت گرفته و امیدواریم نتایج این اقدام خداپسندانه اصناف، شیرینی ایام عید نوروز را در کام محرومان کشور دو چندان کند.

,

وی تاکید کرد : بازاریان و اصناف کشور همواره در خط مقدم دو جبهه رعایت انصاف و توجه به محرومان قرار داشته و دارند و امیدواریم همچنان که مردم در صحنه های مختلف از جمله ماجرای شهادت سردار سلیمانی همدل شدند درایام پایانی سال نیزبا همدلی و اتحاد به یکدیگر کمک کنند چرا که اصناف و بازاریان اگرچه ارائه دهنده و فروشنده یک خدمت هستند  اما خود باید چندین خدمت یا اجناس دیگر را نیز خریداری کنند بنابراین همه باید در رعایت انصاف و مردم داری کوشا باشند.

,

حسن پور در پایان ضمن قدردانی از تمامی اصناف و بازاریان کشور ابراز داشت: امیدواریم سال آینده سالی بهتر برای همه ملت بزرگ ایران باشد و مسئولان  نیز تمام تلاش خود را برای کاهش فشارهای اقتصادی بر مردم به کار ببندند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه