اخبار داغ

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان:

داشتن روحیه انقلابی راه حل مشکلات کشور است/ اقتصاد کشور باید متکی به درون باشد

داشتن روحیه انقلابی راه حل مشکلات کشور است/ اقتصاد کشور باید متکی به درون باشد
حجت الاسلام نصیرایی گفت: روحیه انقلابی، روحیه جهادی و گفتمان انقلابی موضوعاتی است که در شرایط کنونی جامعه بسیار مهم است و برای رفع مشکلات باید به آن توجه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین مجید نصیرایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: روحیه انقلابی، روحیه جهادی و گفتمان انقلابی موضوعاتی است که در شرایط کنونی جامعه بسیار مهم است و برای رفع مشکلات باید به آن توجه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
وی با بیان این‌که تاکنون هرکجا در عرصه‌های مختلف انقلابی و جهادی عمل کردیم موفق بودیم، افزود: هر کجا انقلابی و با تدبیر عمل نکردیم و حرکت جهادی نداشتیم شکست خوردیم.
,
 
,
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان بیان کرد: برای اصلاح رویه‌ها باید نوع نگاه انقلابی در سیاست گذاری‌ها حاکم شود.
,
 
,
حجت الاسلام نصیرایی با اشاره به مشکلات موجود در جامعه از جمله گرانی و تورم، عنوان کرد: عدم ثبات اقتصادی منشأ مشکلات اقتصادی کنونی کشور است و دلیل آن نیز وابسته بودن اقتصاد ایران به نفت بوده که سیاست گذاری آن به دست دشمنان است و تا زمانی که آموزه‌های غربی در اقتصاد ایران حاکم باشد وضعیت اقتصادی کشور دچار مشکل خواهد بود.
,
 
,
وی با بیان اینکه وابستگی به غرب را باید کاهش داد، اظهار کرد: در کشور و خراسان جنوبی ظرفیت‌های زیادی داریم که می‌تواند در اقتصاد نقش داشته باشد و یکی از این ظرفیت‌ها معادن استان است.
,
 
,
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان گفت: صاحب نظران استان باید برای استفاده از ظرفیت معادن طرح ملی  تبیین کنند.
,
 
,
حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه باید از خام‌فروشی صنایع تبدیلی استان جلوگیری شود، تصریح کرد: رفع مشکل بیکاری در استان از دیگر موضوعاتی است که باید به آن توجه شود و با استفاده از نیروهای بومی استان در بکارگیری معادن در کاهش بیکاری اثر گذار باشیم.
,
 
,
وی افزود: معادن شهرستان طبس ظرفیت عظیمی برای این منطقه است که باید به آن توجه شود چراکه بخش زیادی از برخی معادن این شهرستان از جمله ذغالسنگ در دست بخش خصوصی است و سهم شهرستان ناچیز است، کارخانه کک طبس با یک سوم ظرفیت کار می‌کند چون مواد اولیه در دسترس ندارد و دو سوم ظرفیت کارخانه تعطیل است که در صورت راه‌اندازی اشتغال زیادی ایجاد می‌شود.
,
 
,
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان با اشاره به مشکلات موجود استان و حوزه انتخابیه، بیان کرد: برای رفع مشکل پروازها، جاده‌ها،  راه آهن، انتقال آب، بیکاری و ازدواج جوانان اگر بتوانیم نگاه ملی را به این منطقه معطوف کنیم در بحث زیرساخت‌های استان بسیار موثر خواهد بود و تمام مشکلات برطرف و ظرفیت‌سازی می‌شود.
,
 
,
حجت الاسلام نصیرایی اظهار کرد: خراسان جنوبی ظرفیت تبدیل شدن به عسلویه شرق کشور را دارد و از طرف دیگر وجود 400 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان ظرفیت بسیار خوبی در جهت توسعه استان است که باید از این ظرفیت استفاده شود.
,
 
,
وی با اشاره به این‌که توجه به فرهنگ بسیار مهم است، گفت: پیوست و رویکرد فرهنگی در تمامی زمینه‌ها مهم است که باید به آن توجه شود.
,
 
,
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در پاسخ به نظر شما در باره برجام و اف‌ای‌تی‌اف، تصریح کرد: من هیچ کدام از اینها را قبول ندارم.
,
 
,
حجت‌الاسلام نصیرایی با بیان این‌که برجام و اف‌ای‌تی‌اف تجربه ای بود که باید از آن درست گرفت، گفت: نکات و شروطی که مقام معظم رهبری در مورد برجام فرمودند رعایت نشد و مسئولان نتوانستند خط قرمزهای رهبر را رعایت کنند. برجام خسارت محض برای کشور و مملکت بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه