اخبار داغ

استاندار گلستان:

بیش از ۷۱ هزار نفر رای اولی در انتخابات گلستان شرکت می کنند

بیش از ۷۱ هزار نفر رای اولی در انتخابات گلستان شرکت می کنند
استاندار گلستان گفت: امسال و در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 71 هزار رای اولی حضور خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، هادی حق شناس روز گذشته در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یک هزارو 389 صندوق اخذ رای و یا حوزه انتخابیه در گلستان فعال شده که نسبت به دوره قبل 69 صندوق اخذ رای و یا حوزه افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

وی درباره واجدین شرایط رای در گلستان افزود:یک میلیون و 330 هزار واجد شرایط رای در گلستان هستند و امید داریم با حضور حداکثری واجدین شرایط مشارکت بیش از 74 درصدی مردم گلستان در دوره های قبل را حفظ کنیم.

,

استاندار گلستان ادامه داد: 71 هزار نفر در گلستان رای اولی بوده و 27 هزار نفر عوامل مختلف اجرایی ،نظارتی، امنیتی و بازرسی آماده همکاری برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند در گلستان هستند.

,

وی خاطر نشان کرد: در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای هر کرسی نماینده مجلس شورای اسلامی 14 نفر رقابت می کردند که این رقابت در این دوره 50 درصد افزایش یافته و برای هر کرسی مجلس شورای اسلامی 34 نفر رقابت می کنند.

,

حق شناس گفت: در این دوره بیش از 50 درصد کاندیداها تایید صلاحیت شده و یا انصراف ندادند و در مرحله رقابت برای کرسی مجلس شورای اسلامی هستند.

,

وی اظهار کرد: در حوزه انتخابیه گنبدکاووس و گرگان از هر دو جریان غالب سیاسی و احزاب و همچنین اقوام مختلف وجود داشته و به شدت رقابت می کنند و امید داریم گزینه اصلی اصلح انتخاب شده و به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه