اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری:

تحقق اهداف بلند نظام درگرو عملیاتی شدن کامل و دقیق بیانیه گام دوم است

تحقق اهداف بلند نظام درگرو عملیاتی شدن کامل و دقیق بیانیه گام دوم است
عضو خبرگان رهبری گفت: تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهل سال دوم انقلاب درگرو عملیاتی شدن کامل و دقیق بیانیه گام دوم انقلاب است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار قم فردا  با اشاره به گذشت یک سال از صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: سیاست‌گذاری‌های کلان نظام و کشور که توسط رهبری معظم معین می‌شود درواقع نقشه راه و مشخص کردن خطوط کلی مسیر حرکت انقلاب است.

 وی بابیان این‌که در این نقشه راه به‌صورت کلی وظیفه‌ای مسئولان نظام مشخص‌شده است، افزود: تاکنون بخش‌هایی از دستگاه‌های اجرایی کشور و مسئولان نظام با توانمندی‌ها و قدرتی که دارند پای‌کار نیامده‌اند با این‌که در این بیانیه وظیفه‌ای مسئولان و ارکان مختلف به‌خوبی تبیین و بیان‌شده است.

 حسینی خراسانی رونق تولید را موردتوجه قرارداد و گفت: درزمینهٔ رونق تولید آن طوری که رهبری اعلام کرده و امسال را به این نام نام‌گذاری کرده‌اند، عمل نشده است که جای سؤالات فراوانی را دارد.

 وی ادامه داد: هرچند که مسئولان نظام زحمات فراوانی را کشیده‌اند اما آن طوری که انتظار می‌رفت مسئولان نظام عمل‌نکرده‌اند.

عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که برای عملی شدن تمامی موارد گام دوم انقلاب همچنان زمان وجود دارد، ابراز داشت: باید همه از رسانه‌ها گرفته تا مسئولان و سایر ارکان نظام پای‌کار بیایند و بابت آن چیزی که تاکنون صورت گرفته از مسئولان تشکر کرده و آن چیزی که بر روی زمین‌مانده مطالبه لازم صورت بگیرد.

وی بیان داشت: تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چهل سال دوم انقلاب در گرو عملیاتی شدن کامل و دقیق بیانیه گام دوم انقلاب است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا  , قم فردا  ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه