اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

اردوهای راهیان نور یکی از الگوهای گردشگری اسلامی است/ هر مسجد و پایگاه مقاومت می تواند یک کاروان راهیان نور تشکیل دهد

اردوهای راهیان نور یکی از الگوهای گردشگری اسلامی است/ هر مسجد و پایگاه مقاومت می تواند یک کاروان راهیان نور تشکیل دهد
سردار سلیمانی گفت: در حال حاضر هزاران پایگاه مقاومت بسیج در سراسر کشور وجود دارد و هر مسجد و پایگاه مقاومت بسیج می تواند یک کاروان راهیان نور یا اربعین حسینی تشکیل دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه کارهای مفید و ارزنده ای در اردوهای راهیان نور شکل گرفته است، اظهار داشت: همه ساله شاهد رشد کمی و کیفی برگزاری اردوهای راهیان نور در سراسر کشور هستیم و یکی از مبانی جملات حضرت آقا که فرموده اند «راهیان نور فناوری استخراج گنجینه دفاع مقدس است»، این است که راهیان نور همه ظرفیت ها را متناسب با نیازهای روانی،نشاط و هیجان جامعه به همراه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی را یکی دیگر از اهداف اردوهای راهیان نور برشمرد و تاکید کرد: هر مکتبی دارای سبک خاصی برای زندگی انسان هاست و مکتب ما که برگرفته از اسلام ناب محمدی و فرهنگ سالار شهیدان علیه السلام است، سبک دینی و اسلامی دارد.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به دیدار اخیر مداحان اهل بیت علیه السلام با رهبرمعظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام خامنه ای در این دیدار خطاب به مداحان اهل بیت علیه السلام فرمودند که شما باید متناسب با فرهنگ دینی، جامعه را هدایت کنید و در جملاتش به ضرورت ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی در کشور تاکید نمودند.
,
 
,
سردار سلیمانی با بیان اینکه تقویت بیش از پیش اردوهای راهیان نور جزو اولویت های بسیج محسوب می شود، اظهار داشت: بسیج در جنگ نرم، باید کنشی عمل کند نه واکنشی و به همین دلیل، یکی از اصلی ترین اولویت های بسیج در سال 99 تقویت پایگاه های بسیج سراسر کشور است و همین موضوع می تواند به تقویت سبک زندگی ایرانی-اسلامی در محله ها کمک کند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه زائران راهیان نور، دانشجویان دانشگاه دفاع مقدس هستند، ابراز داشت: تقویت پایگاه های بسیج سراسر کشور می تواند به توسعه گردشگری اسلامی در کشور کمک کند و اردوهای راهیان نور یکی از الگوهای گردشگری اسلامی است.
,
 
,
سردار سلیمانی تصریح کرد: در حال حاضر هزاران پایگاه مقاومت بسیج در سراسر کشور وجود دارد و هر مسجد و پایگاه مقاومت بسیج می تواند یک کاروان راهیان نور یا کاروان اربعین حسینی تشکیل دهد.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خاطر نشان کرد: تقویت هیئت های اندیشه ورزی در راهیان نور اهمیت زیادی دارد و می تواند قابلیت های جدیدی برای اردوهای راهیان نور متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به همراه داشته باشد.
,
 
,
سردار سلیمانی، تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را یکی از مراسمات باشکوه در کشورمان برشمرد و افزود: مردم سراسر کشور در این مراسم سنگ تمام گذاشتند و همه روزه شاهد حضور تعداد زیادی از مردم در مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم.
,
 
,
منبع: کوله بار
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه