اخبار داغ

فرماندار بیرجند سخن وزیر علوم را رد کرد!

فرماندار بیرجند سخن وزیر علوم را رد کرد!
فرماندار بیرجند در حالی برگزاری مناظره در دانشگاه‌ها را ممنوع کرد که پیش از این وزیر علوم برگزاری مناظره در دانشگاه‌ها را بلامانع اعلام کرده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی ناصری فرماندار بیرجند صبح امروز در نشست خبری با اعلام این‌که در حوزه تخلفات انتخاباتی تاکنون 12 مورد تذکر به ستادهای کاندیداها داده شده و همچنین هیأت نظارت نیز سه مورد تذکر به این ستادها داده است، گفت: برگزاری مناظره انتخاباتی و حضور کاندیداها در مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها ممنوع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
اما پیش از این منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با ایرنا، برنامه‌های انتخاباتی دانشگاه‌ها را فقط در قالب مناظره مجاز دانسته بود. وی در این خصوص گفت: حضور نامزدها به صورت انفرادی در دانشگاه‌ها نباید صورت گیرد اما به روش مناظره‌ای امکان حضور در دانشگاه‌ها را دارند.
,
 
,
وزیر علوم اظهار کرد: دانشگاه‌ها در بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی باید بی‌طرفانه رفتار کنند، همچنین نقد و بررسی دیدگاه‌ها و نظرها صرفاً از طریق مناظره و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی باشد.
,
 
,
غلامی درباره زمان شروع این مناظره‌ها در دانشگاه ها گفت: برگزاری این مناظره‌ها بعد از تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات مانعی ندارد.
,
 
,
یادآور می‌شود در دوره‌های گذشته، مناظره‌های انتخاباتی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شد.
,
 
,
بنابراین گزارش؛ مشخص نیست آیا فرماندار بیرجند بر قانون اشراف ندارد یا وزیر علوم در این خصوص اطلاعی ندارد؟! اعلام ممنوعیت برگزاری مناظره از سوی فرماندار بیرجند در این زمان، با توجه به این‌که پاسخ‌گویی به سؤالات مردمی به مطالبه عمومی تبدیل شده و برخی کاندیداها حاضر به پاسخ نیستند، جای تأمل دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه