اخبار داغ

فرماندار بروجرد:

۱۷ نامزد انتخابات در بروجرد شماره حساب شفافیت مالی تبلیغات را افتتاح کردند

۱۷ نامزد انتخابات در بروجرد شماره حساب شفافیت مالی تبلیغات را افتتاح کردند
فرماندار بروجرد گفت: ۱۷ نامزد انتخاباتی در بروجرد شماره حساب شفافیت مالی تبلیغات را افتتاح کردند و اکنون تنها ۱۰ نامزد از ۳۶ نامزد در صحنه تبلیغات هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک عبدالرحیم رحیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا این لحظه ۳۶ نفردر بروجرد برای رقابت یازدهمین دوره انتخابات حضور دارند البته یک نامزد تغییر حوزه داده و به بروجرد آمده و یک نامزد درخواست تغییر به شهر دیگر را دارد که اگر مورد موافقت صورت گیرد تعداد نامزدها به ۳۵ نفر می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: هر نامزد انتخاباتی دو ستاد برای خواهران و دو ستاد برای برادران در اختیار دارد اما در صورتی که در مکان های غیر محاز اقدام به تبلیغات کند برخورد می شود.

,

فرماندار بروجرد از جمع آوری ۵۰ بنر غیر مجاز خبر داد و عنوان کرد: این تعداد بنر در مکان های غیر مجاز نصب شده بودند که توسط نیروها جمع آوری شدند.

,

وی بیان کرد: از تعداد ۳۶ نامزد انتخاباتی در حوزه بروجرد تنها ۱۰ نامزد در صحنه تبلیغات بوده و ستاد دارند و مابقی حضور ندارند.

,

رحیمی با اشاره به بازکردن حساب شفافیت مالی تبلیغات تصریح کرد: از تعداد ۳۶ کاندید در بروجرد تاکنون ۱۷ نامزد اقدام به بازکردن حساب شفافیت مالی تبلیغات کرده اند و مابقی اقدامی در این راستا انجام نداده اند.

,

وی گفت: روزانه به طور مستمر تیم ویژه ای از ستادهای انتخاباتی بازدید می کند و ضروری است نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها طبق قانون تبلیغات عمل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه