اخبار داغ

فرماندار بروجرد:

بازگشایی راه‌های روستایی بروجرد در فصل سرما در اولویت کارها قرار گیرد

بازگشایی راه‌های روستایی بروجرد در فصل سرما در اولویت کارها قرار گیرد
فرماندار بروجرد گفت: بازگشایی راه‌های روستایی بروجرد در فصل سرما همواره در اولویت کارها قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: در هنگام بارش برف ضروری است تا اولویت بندی برای بازگشایی راه ها در دستور کار باشد و با توجه به این که احتمال بارش برف در روز انتخابات وجود دارد ضروری است تا همه امکانات در محورهایی که احتمال مسدود شدن دارند قرار گیرد تا راه ها در کمترین زمان بازگشایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فیر افلاک ,

وی افزود: در هنگام بارش برف بیشترین مشکل در راه های روستایی وجود دارد و همه امکانات برفروبی باید در این روز در محورها قرار گیرد تا در صورت نیاز برفروبی انجام شود.

,

مسعود فلاح معاون عمرانی فرماندار بروجرد نیز گفت: یکی از مهمترین مشکلات در هنگام بارش برف، آشفتگی و بی نظمی برای برفروبی است که این مشکل در سطح روستاها بیشتر مشهود است.

,

وی بیان کرد: می طلبد برای بحث برفروبی در روزهای برفی برنامه ریزی بلند مدتی صورت گیرد و در صورت تقسیم بندی لازم مشکلاتی ایجاد نخواهد شد.

,

فلاح تصریح کرد: در روز انتخابات در صورت بارش برف باید از همه تجهیزات برای بازکردن مسیرها استفاده کرد و نباید هیچ مسیری بسته باشد.

,

بهروز یاراحمدی رئیس اداره هواشناسی بروجرد نیز از ورود سامانه بارشی از عصر چهارشنبه خبر داد و گفت: این سامانه بارش برف و باران را به دنبال دارد که اوج بارشها در روز پنج شنبه و جمعه تا قبل از ظهر است و در ارتفاعات شاهد بارش برف خواهیم بود و بارش های خوبی را به دنبال دارد.

,

وی اظهارداشت: بارش های سال زراعی به ۲۵۳میلیمتر رسیده که این رقم در سال زراغی گذشته ۴۸۷ و در بلند مدت ۲۶۱ میلیمتر بوده و نشان می دهد که میزان بارشها کاهش یافته است.

,

امین گودرزی رئیس اداره راهداری بروجرد عنوان کرد: اکثر راه های روستایی بروجرد صعب العبوراند و نمی توان همزمان همه راه ها را بازگشایی کرد اما طبق اولویت این کار انجام می شود.

,

وی بیان کرد امکانات مورد نیاز برای برفروبی اندک است و در این راستا می توان از تجهیرات سایر ارگانها استفاده کرد تا در کمترین زمان راه ها بازگشایی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه