اخبار داغ

ژاوی با تمام توان به مصاف ژنرال می‌آید

ژاوی با تمام توان به مصاف ژنرال می‌آید
السد بازیکنان با کیفیتی را در اختیار دارد و سکان این تیم بر عهده ژاوی است و این تیم بازی اول خود را با تساوی شروع کرده تا عطش برد برای این بازی داشته باشد؛ ژاوی قبل از این بازی و در لیگ قطر به بازیکنان کلیدی خود استراحت داده است تا تمام توان به این میدان پا نهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ در ادامه بازی های مرحله گروهی جام باشگاه های آسیا تیم سپاهان ایران سه‌شنبه 29 بهمن ماه ساعت 19:05 در ورزشگاه جاسم‌ بن حمد به مصاف تیم فوتبال السد خواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , صاحب نیوز,

شاگردان قلعه نویی در هفته اول عملکرد فوق العاده ای داشتند و با چهار گل از سد العین گذشتند که با این نتیجه، سپاهان بهترین عملکرد تیم های ایرانی در هفته اول را از خود به جای گذاشته است.

,

سپاهانی‌ها در شرایطی آماده مصاف با السد می‌شوند که طبق برنامه قبلی در این دیدار باید میزبان می‌بودند اما با توجه به تغییر برنامه توسط AFC، میزبانی زردپوشان به دور برگشت رقابت‌ها منتقل شده و برای دومین بازی پیاپی مهمان خواهند بود.

,

طلایی پوشان در مقابل الاسد سخت ترین بازی گروه را انجام خواهند داد، السد بازیکنان با کیفیتی را در اختیار دارد و سکان این تیم بر عهده ژاوی است و این تیم بازی اول خود را با تساوی شروع کرده تا عطش برد برای این بازی داشته باشد؛ ژاوی قبل از این بازی و در لیگ قطر به بازیکنان کلیدی خود استراحت داده است تا تمام توان به این میدان پا نهد.

,

شاگردان قلعه نویی اگر بتوانند در این بازی نیز پیروز شوند مسیر صعود را تا حد زیادی برای خود هموار کرده اند و می توانند برای ادامه بازی ها بسیار امیدوار باشند.

,

قضاوت دیدار تیم‌های السد قطر و سپاهان در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به عزیز آسیموف ازبکستانی سپرده شده است.

,

مصدومان و محرومان:

,

هر 2 تیم برای این دیدار بازیکن محرومی ندارند. سپاهانی‌ها در این دیدار گئورگی ولسیانی را به‌ دلیل مصدومیت در اختیار نداشته و در تیم السد نیز الهاجری و علی اسد مصدوم بوده و در این دیدار غایب هستند.

,

گلزنان برتر:

,

در تیم سپاهان استنلی با 9 گل زده و در تیم السد بغداد بونجاج با 13 گل زده برترین گلزنان 2 تیم هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه