اخبار داغ

بازیکن تیم فوتبال آماد نزاجای تهران:

فوتبال مهیج ترین رشته ورزشی است

فوتبال مهیج ترین رشته ورزشی است
علی حیدری گفت: فوتبال مهیج ترین رشته ی ورزشی است و به نظر من فوتبال بهترین وسیله برای فراموش کردن ناملایمات زندگی و لذت بردن از آن است و به همین دلیل من عاشق فوتبال هستم.
[

«علی حیدری» بازیکن تیم فوتبال آماد نزاجای تهران در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به ارائه بیوگرافی خود در عرصه فوتبال اظهار داشت: در دهمین روز از فروردین سال 74 در تهران و در خانواده ای فوتبالی به دنیا آمدم. پدر مجتبی حیدری و همچنین عمویم عبدالله حیدری ار فوتبالیست های حرفه ای و رزومه داد تهران بودند و بر همین اساس دوران کودکی من تماما در زمین های فوتبال سپری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی به چگونگی سپری شدن عمر فوتبالی خود اشاره کرد و افزود: از ۱۴سالگی فوتبال را بصورت حرفه ای و با عضویت در تیم نوجوانان استیل آذین شروع کردم و به تیم ملی نوجوانان نیز دعوت شدم. پس از آن به تیم جوانان راه آهن منتقل شدم و یک سال عالی رو پشت سر گذاشتم.

,


بازیکن تیم فوتبال آماد نزاجای تهران خاطر نشان کرد: بعد از آن دو سال در خدمت تیم سرخپوشان دلوار افزار در لیگ برتر تهران بودم و سپس با ورود به رده ی سنی بزرگسالان به تیم شهبازنوژان البرز در لیگ دو کشوری پیوستم و پس از  آن راهی تیم خوب و صاحب سبک فجر میثاق البرز در لیگ سه کشوری شدم و در ادامه راهی تیم فوتبال بیمارستان پارس تهران بازهم در لیگ سه کشور شدم.

,
,


حیدری به فرارسیدن زمان خدمت مقدس سربازی خود اشاره کرد و گفت: پس از اعزام به خدمت سربازی به عضویت تیم آماد نزاجای تهران در آمدم و اکنون با این تیم از صدرنشینان لیگ برتر تهران هستیم.
 

,
,
,

برخی مربیان سودجو موجب کاهش سطح فنی و اخلاقی فوتبال می شوند

, برخی مربیان سودجو موجب کاهش سطح فنی و اخلاقی فوتبال می شوند,

وی رشته ی فوتبال را مهیج ترین رشته ی ورزشی برشمرد و اضافه کرد: به نظر من فوتبال بهترین وسیله برای فراموش کردن ناملایمات زندگی و لذت بردن از آن است و به همین دلیل من عاشق فوتبال هستم.

این بازیکن زیدان را به عنوان الگوی ورزشی خود انتخاب کرد و بیان داشت: بهترین فوتبالیست و الگوی ورزشی من زیدان است و در بین بازیکنان ایرانی حاضر، قاسم حدادی فر را نابغه ی هافبک ها نامید.

بازیکن میانی تیم فوتبال آماد نزاجای تهران در ادامه تصریح کرد: تنها دستاورد مربیان ناکار آمد نابودی آینده ی بچه های با استعداد است. همان هایی که با شلوار و کاپشن ورزشی ژست خاک خورده های فوتبال را میگیرند و پدر و مادر کودکان را فریب می دهند و جیب خود را سنگین می کنند. این ها از همان ابتدا خشت اول فوتبال را برای استعداد های ناب کشور کج می گذارند و سرانجام افت محسوس سطح فنی و اخلاقی فوتبالیست هایمان را شاهد هستیم.

حیدری به توصیه ای به نوجوانی که در رشته فوتبال فعالیت می کنند پرداخت و گفت: اگر نوجوانان واقعا عاشق فوتبال و پیشرفت در این رشته ورزشی هستند لازمه آن تلاش و تمرین سخت است که باید آن را در اولویت اول خود قرار دهند تا فوتبال هم آن ها را اولویت اولش بگذارد.

,
,
,
,
,
,
,


وی در پایان عنوان کرد: از پدر و مادرم که برای من بیشترین زحمات را کشیدند و اگر به جایی رسیدم تماما حاصل تلاش آن هاست، تشکر می کنم و دست آن ها را می بوسم و هم چنین آروز می کنم فوتبال ما جای عاشقان واقعی اش باشد و استعداد های ناب این مملکت اسلامی به هدر نرود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه