اخبار داغ

در بیانیه چمران در حمایت از لیست ایران سربلند مطرح شد؛

امروز می‌توان افراد یا گروه‌های سیاسی را آزمود، دادن یک فهرست جدید هنر نیست

امروز می‌توان افراد یا گروه‌های سیاسی را آزمود، دادن یک فهرست جدید هنر نیست
مهدی چمران در بیانیه‌ای اعلام کرد که "دست یازیدن به یک مجلس قوی و توانمند برای رسیدن به "ایران سربلند " مهم است که نتیجه این لیست‌های مختلف چیزی جز شکست نیست".
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی چمران در بیانیه‌ای اعلام کرد که "دست یازیدن به یک مجلس قوی و توانمند برای رسیدن به "ایران سربلند " مهم است که نتیجه این لیست‌های مختلف چیزی جز شکست نیست".

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


در متن این بیانیه آمده است:

,
, در متن این بیانیه آمده است,

در این روزها که ارائه لیست های متنوع و گیج کننده مردم ، بصورت فراگیر و شاید برای عده ای تکلیف و یا به مثابه هویت سیاسی تبدیل شده است ، می توان افراد یا گروههای سیاسی را آزمود . دادن یک فهرست جدید هنر نیست ، پاشیدن تخم ناامیدی هنر نیست ، دست یازیدن به یک مجلس قوی و توانمند برای رسیدن به "ایران سربلند " مهم است که نتیجه این لیستهای مختلف چیزی جز شکست نیست.

,


با امکانت امروز هر کسی و یا هر تشکلی می تواند لیستی را با اسم و عکس افرادی شناخته شده و نامهائی دیگر را ارائه دهد و بر تحیر مردم بیفزاید که این اپیدمی کار مردم را مشکلتر می سازد.

,
,


از حدود دو سال قبل به ابتکار جناب آقای رئیسی شورائی از تعدادی از تشکلها و افراد موثر شکل گرفت که پس از گسترش و تکامل که اکثریت تشکلهای مهم در آن حضور داشتند ، بر اساس یک فرآیند نو و نظر خواهی مردمی و بر مبنای شاخصه ها بالاخره فهرستی را گرچه کمی دیر ارائه دادند که می تواند این فهرست فصل الخطاب باشد ، لیست " ایران سربلند " یا لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب.

,
,


بدان امید که انتخاب این نامزدهای مجلس شورای اسلامی مرضی رضای الهی و مورد حمایت مردم عزیز و خوب ما قرار گیرد و با اتکای به این فهرست بتوان از سردرگمی ها کاست و به انتخابی شایسته دست یافت،انشاالله.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه