اخبار داغ

بذرپاش:

ما در مجلس درباره برجام و آینده آن هشدار داده بودیم

ما در مجلس درباره برجام و آینده آن هشدار داده بودیم
مهرداد بذرپاش گفت: رسالت ما برای حرکت به سوی افق روشن در جامعه، تشکیل مجلسی مناسب با گام دوم انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد بذرپاش شامگاه دوشنبه در جمع هواداران ابوالقاسم جراره یکی از کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز هرمزگان اظهار کرد: صحبت کردن در این شب‌ها و روزها که هر کلام آن مسئولیتی سنگینی را بر عهده آدمی می‌‌گذارد، بسیار سخت است و کسانی که من را می‌شناسند به خوبی می‌دانند که پایم کمتر به این مجالس باز می‌شود اما امروز آمده‌ام تا بگویم که رای شما به گزینه امشب، هر گناهی در جایگاه نمایندگی کند بر دوش من است و هر نیکی‌اش نیز صوابی بر پدر و مادر من خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: ۴۱ سال از انقلاب اسلامی مردم ایران می‌گذرد و بیش از ۷۰ درصد جمعیت امروز متولد بعد از انقلاب هستند و پیران جمع ما (خالقان انقلاب اسلامی) در بسیاری بخش‌ها، پاسخ‌های خوب و قانع‌کننده‌ای برای جوانان در خصوص دوگانه‌های ایجاد شده در کشور ندارند.

,

این فعال سیاسی ادامه داد: قرارمان این دوگانه‌های درست شده نبود؛ قرارمان این نبود که مردم ما در شهرها حاشیه‌نشین شده و گرفتار فقر و بیکاری و تبعیض باشند. قرارمان این نبود که چهره فقر بر صورت کشور بماند.

,

بذرپاش با بیان این که جوانان امروز حق دارند که از خالقان انقلاب سوال کنند چه شد که به این‌جا رسیدیم، اظهار کرد: ایراد از انقلاب نبود چرا که امام و رهبری نقطه افقی را نشان دادند و کاروانی به سمت افق در حال حرکت است اما در این مسیر سنگلاخ‌هایی وجود دارد و عده‌ای ما را به انحراف و بیراهه بردند تا ما را از رسیدن به افق بازدارند.

,

عضو هیات رییسه مجلس نهم در همین زمینه توضیح داد: انقلاب همه هدفش برداشتن ظلم و بدی و کژی از سراسر ایران بود. ایراد از انقلاب و امام و رهبری نیست بلکه ایراد از آنانی است که به رای و اعتماد مردم خیانت کردند.

,

بذرپاش خاطرنشان کرد: باید از این به بعد متناسب با گام دوم و بر پایه توفیقات گذشته و تجربیات خوب قبل عمل کنیم و به سان همان شعوری که از خودمان در بدرقه سردار مقاومت نشان دادیم به صحنه بیاییم.

,

این نماینده سابق تهران با اشاره به رویکرد انقلابی قوه قضاییه و روحیه امید و تحول ناشی از تحقق عدالت در جامعه و رشد رضایتمندی اجتماع با یک تغییر در راس دستگاه قضایی، بیان داشت: اگر دوست داریم مسیر خدمت در کشور ادامه یابد، می‌بایست مجلسی در تراز انقلاب شکل بگیرد.

,

وی با بیان این که سراسر کشورمان پر از جوانان پر شور، خوب و دانشمند است، گفت: برای حل هر مشکلی در کشور انبوهی از ایده‌ها وجود دارد و تنها بسترسازی برای تحقق ایده‌ها لازم است تا بتوانیم کشور را به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل کنیم.

,

ما در مجلس درباره برجام و آینده آن هشدار داده بودیم

, ما در مجلس درباره برجام و آینده آن هشدار داده بودیم, ما در مجلس درباره برجام و آینده آن هشدار داده بودیم,

بذرپاش به سابقه حضورش در ماجرای برجام در مجلس اشاره و تصریح کرد: ما و برخی از نمایندگان از جمله آقای جراره در مجلس فریاد زدیم که برجام برای کشور نان و آب نمی‌شود اما متأسفانه سر کشور کلاه رفت و مسائل و موضوعات کشور را به حال خودش رها کردند و امید به برجام بستند تا این که کار به این جا رسید.

,

وی در همین زمینه ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی ناکارآمد دولت، 6 سال کشور را در بخش مسکن که می‌توانست پویایی عظیمی در کشور ایجاد کند، به حال خود رها کرد و همه را سر کار گذاشت و بعد هم بجای پاسخ دادن به افکار عمومی و مجلس، کار را رها کرد و رفت.

,

این نماینده سابق تهران خاطرنشان کرد: مسکن اجتماعی که مرتب به عنوان نسخه جایگزین دولت برای مسکن مهر عنوان می‌شد نیز حتی یک قدم جلو نرفت و مسکن مهر را به خاطر لجبازی خواباندند و امروز تورم در بخش مسکن به جایی رسیده که دیگر هیچ جوانی توانایی خرید مسکن را ندارد.

,

وی گفت: کدام دادگاه می‌خواهد این ظلم به کشور و مردم را بررسی کند؟!

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه