اخبار داغ

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

فرماندار بیرجند برگزاری مناظره در دانشگاه صنعتی را تلفنی لغو کرد/ آمادگی برگزاری مناظره خارج از محیط دانشگاه را داریم

فرماندار بیرجند برگزاری مناظره در دانشگاه صنعتی را تلفنی لغو کرد/ آمادگی برگزاری مناظره خارج از محیط دانشگاه را داریم
رحیمی گفت: فرماندار بیرجند برگزاری مناظره در دانشگاه صنعتی بیرجند را به صورت تلفنی لغو کرده است و حتی نامه‌ای در این خصوص ارسال نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی رحیمی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان،در مورد لغو برگزاری مناظره در دانشگاه صنعتی بیرجند، اظهار کرد: برگزاری مناظره بین کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در دانشگاه‌ها در بحث حضور حداکثری دانشجویان و قشر نخبه جامعه در انتخابات کمک می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی با اشاره به این‌که مناظره باید در دانشگاه‌ها برگزار شود، افزود: اما در خراسان جنوبی نه هیچ جای دیگری از کشور شب می‌خوابیم و صبح بلند می‌شویم و گفته می‌شود از امروز نباید مناظره در دانشگاه‌ها برگزار شود و از این گفته این برداشت می‌شود و ذهن به سمتی می‌رود که شاید قرار است از یک طیف و شخص خاصی حمایت شود.
,
 
,
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: در مورد این قضیه هیچ قانون اجرایی در کشور وجود ندارد و اگر قرار بود مناظره برای دانشگاه و محیط دانشگاه ضرر داشته باشد باید از سمت وزارت علوم مطرح می‌شد نه از سمت فرمانداری بیرجند، بنابراین این رفتار فرماندار، افکار عمومی را به این سمت می‌برد که شاید قرار است جهت‌دهی در انتخابات شود.
,
 
,
رحیمی تصریح کرد: رئیس جمهور مدعی شده بود که انتخابات آزاد باید برگزار شود؛ طبیعا باید بگذارند در دانشگاه‌ها مناظره برگزار شود و این تصمیم فرماندار خلاف حرف رئیس جمهور و خلاف حرف مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری مردم است.
,
 
,
وی با اشاره به این‌که ما تمام استعلامات لازم را برای برگزاری مناظره گرفتیم و خلاف قانون نبوده است، افزود: مناظره ما مانند مناظره‌های تلویزیونی نیست بلکه یک سری پرسش و پاسخ است که کاندیداها باید حضور پیدا کرده و جواب دهند.
,
 
,
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان این‌که قرار بود مناظره در دانشگاه‌های مختلف مانند فرهنگیان، صنعتی و آزاد برگزار شود که متاسفانه تمام آنها لغو شده است، گفت: رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند گفته بود" ما در مورد برگزاری مناظره مشکلی نداریم اما چون فرماندار بیرجند این تصمیم را گرفته‌اند ما نمی‌گذاریم مناظره در دانشگاه برگزار شود".
,
 
,
رحیمی تصریح کرد: ما پیگیر نامه لغو برگزاری مناظره شدیم که رئیس دانشگاه گفتند " برگزاری مناظره به صورت تلفنی به ما گفته شده است و فعلا نامه‌ای در کار نیست".
,
 
,
وی افزود: اینکه چرا عده‌ای از کاندیداها حاضر به مناظره نمی‌شوند این است که ما به آنها گفته بودیم سوالات ما در مورد مسائل اساسی کشور و استان است و کسی که کاندید می شود باید نسبت به این مسائل برنامه داشته باشد و کسی که قبول نمی‌کند در مناظره شرکت کند طبیعتا هیچ برنامه‌ای ندارد و یا اینکه خود را در حد نماینده مجلس نمی‌داند و اگر خود را در حد نماینده مجلس نمی‌داند پس چرا کاندیدا شده است؟
,
 
,
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به این‌که دانشگاه‌های صنعتی، فرهنگیان و آزاد آمادگی کامل دارند مناظره را برگزار کنند، گفت: جلوی برگزاری مناظره را در دانشگاه گرفتند آیا می‌توانند جلوی برگزاری آن را در سطح شهر و خارج از محیط دانشگاه بگیرند؟ ما حتی این آمادگی را داریم که مناظره را خارج از محیط دانشگاه برگزار کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه