اخبار داغ

سازمان جهانی بهداشت:

۸۰ درصد از مبتلایان به کرونا بهبود می‌یابند

۸۰ درصد از مبتلایان به کرونا بهبود می‌یابند
دبیرکل سازمان جهانی بهداشت وابسته به سازمان ملل متحد گفت: اطلاعات پزشکی چین نشان می‌دهد که بیش از ۸۰ درصد از بیماران علائم خفیف دارند و بهبود خواهند یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش روزنامه گاردین، تئودرو آدانوم به خبرنگاران در ژنو افزود : براساس این اطلاعات ۱۴ درصد از عوارض شدید مانند ذات الریه رنج می‌برند، پنج درصد در شرایط بحرانی و دو درصد نیز در اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد : به نظر می رسد که ویروس کرونا مانند دیگر ویروس‌ها مانند سارس و مرس کشنده نیست.  

,

دبیرکل سازمان جهانی بهداشت همچنین گفت که کودکان برخلاف بزرگسالان از ویروس کرونا رنج نمی‌برند و هر چه سن شما بیشتر باشد خطر مرگ به علت این ویروس افزایش می‌یابد.  

,

مقام‌های بهداشتی چین اعلام کردند که دیروز یکشنبه  ۱۰۵ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به بیماری جدید کرونا جان باختند و شمار قربانیان این بیماری به ۱۷۷۰ نفر رسید.  

,

تارنمای رسمی کمیسیون ملی بهداشت جمهوری خلق چین بامداد دوشنبه (وقت محلی) اعلام کرد که تاکنون یکهزار و ۵۶۳ مورد جدید از ابتلا به بیماری جدید کرونا ثبت شده و شمار کلی مبتلایان در این کشور به ۷۰ هزار و ۵۴۸ نفر رسیده است.  

,

براساس این گزارش، روز گذشته در چین یکهزار و ۴۲۵ بیمار درمان و از بیمارستان مرخص شدند. 

,

ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه ) در شهر «ووهان» مرکز هوبی شروع شد، علاوه بر شهر و استان‌های چین به ۲۴ کشور دیگر در جهان نیز سرایت کرده است.  

,

آمریکا، چین، سوئد، فرانسه، مالزی و فیلیپین از جمله کشورهایی هستند که مواردی از ابتلا به کرونا در آن‌ها شناسایی شده‌اند.

,

منبع: ایرنا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه