اخبار داغ

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس:

جریان مقاومتی که در منطقه ایجاد شد، عامل خروج امریکا می‌شود/ ولایت‌مداری نقطه عطف وصیت‌نامه سردار سلیمانی

جریان مقاومتی که در منطقه ایجاد شد، عامل خروج امریکا می‌شود/ ولایت‌مداری نقطه عطف وصیت‌نامه سردار سلیمانی
نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس گفت: سردار سلیمانی ولایت مدارانی را تربیت و مقاومت اسلامی را برنامه‌ریزی کرد و این مقاومت تا سقوط استکبار جهانی و خروج امریکا از منطقه ادامه پیدا می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت‌الاسلام اسماعیل سعادت در مراسم اربعین سردار شهید قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمانشان که شب گذشته(دوشنبه) باحضور پرشور هم استانی‌ها در مسجد امام خمینی(ره) غیاث آباد قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اگر به بررسی شخصیت اولیاء الهی بپردازیم و عوامل شکست و پیروزی آن‌ها را جست‌وجو کنیم داشتن یاران فداکار و همراه را عاملی موثر می‌بینیم.   

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: درکنار انبیاء الهی یارانی بودند که سست نشده و راه را با صلابت و استقامت درکنار آنان ادامه دادند تا به پیروزی رسیدند، از این رو در بعثت پیامبر اکرم(ص) و انقلاب صدر اسلام مقاومت و ایستادگی یاران در کنار ایشان از نقش مهمی برخوردار است و خداوند با نصرت خود و یاری همراهانشان، پیامبر(ص) را به پیروزی رساند.

,

, ,

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس ابراز کرد: طبق حدیثی از امام سجاد(ع)، هیچ روزی برای پیامبر سنگین‌تر از روز احد و شهادت حمزه نبود؛ چراکه ایشان شادی دشمن را در این غم و این شکل از شهادت و تکه تکه کردن بدنشان دیدند.  

,

وی افزود: دشمن به دلیل آگاهی از نقش و تاثیرگذاری حمزه، ایشان را با شکل وحشیانه‌ای به شهادت رساندند، همچنین مالک اشتر در زمان امیرالمؤمنین(ع) نیز از چنین نقشی برخوردار بود و این امام در غم از دست دادن این یار، سخت، با ناله و به مدت طولانی گریه کرده و این شهادت برای ایشان از بزرگترین مصیبت‌ها به شمار می‌آید.

,

, ,

این مقام مسئول عنوان کرد: مالک کوهی استوار و سنگی سخت بود و دشمن با شهادت ایشان خندان و بانشاط شد، درواقع دشمن مالک و عمار را دستان امیرالمؤمنین(ع) می‌دانستند.

,

عزای جمعیت یک میلیاردی هند در پی شهادت سردار سلیمانی 

, عزای جمعیت یک میلیاردی هند در پی شهادت سردار سلیمانی ,

وی ادامه داد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تاریخ هر حادثه‌ای به خواص و نوع حرکت، موضع گیری و حضور آن‌ها در وقت لازم ارتباط داشته و با این حضور است که مسیرها تغییر پیدا می‌کند.  

,

سعادت با اشاره به تاثیر همراهان انبیاء و اولیاء در حوادث مختلف گفت: خواص می‌توانند بر اتفاقات رخ داده تاثیرگذار باشند و دیگران را با خود همراه کنند، سردار سلیمانی نیز از این تاثیرگذاری برخوردار بوده و غیرت از ویژگی‌های برجسته ایشان بود.

,

وی افزود: در سال گذشته که مسئله حمله به ایران مطرح شد، رئیس دستگاه امنیتی پاکستان طی نشستی که با سردار سلیمانی داشت اعلام کرد اگر امریکا قصد حمله به ایران داشته باشد ما بی طرفیم و اجازه استفاده از زمین و هوای خود برای حمله به ایران را نمی‌دهیم و در مقابل نیز سردار اعلام کردند که ما تا امریکا را از کشور شما خارج نکنیم آرام نمی‌شویم.

,

, ,

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس بیان کرد: در زمان شهادت سردار سلیمانی پاکستان و هندوستان نیز ناراحت شده و از شهرهای مختلف این کشور برای عرض تسلیت به ایران آمدند و علمای هندی با قرار گرفتن در منزل این شهید بغض کرده و گریستند.

,

وی ادامه داد: شهادت حاج قاسم تمام جمعیت یک میلیاردی هند با دین و مذهب‌های مختلف را غرق عزا و ماتم کرده و آن‌ها برای اربعین سردار سلیمانی نیز مراسم برپا کرده‌اند، همچنین در کشور نیز حتی افرادی که ضدانقلاب بودند و رهبری و انقلاب را قبول نداشتند در مراسم شهادت ایشان حاضر شدند. 

,

سردار سلیمانی دلبسته پست و ثروت نبود

, سردار سلیمانی دلبسته پست و ثروت نبود,

این مقام مسئول تاکید کرد: سردار سلیمانی در صحنه‌های مختلف نشان داد که صرفا برای ایرانیان نبوده و به همه تعلق دارد و در جلسات مختلف کارشناسی با کشورهای مختلف حتی روسیه به‌گونه‌ای برخورد می‌شد که گویی سردار متعلق به ملیت آن‌ها است. 

,

وی اذعان کرد: صلابت، مردانگی و غیرت سردار سلیمانی مبتنی بر دیانت و سرشار از معنویت، اشک و گریه است و در شرایط مختلف هیچ گاه نماز شب ایشان ترک نمی‌شد و دعای ابوحمزه را از حفظ می‌خواند و گریه می‌کرد و همین موضوع از عوامل موفقیت در صحنه‌های مختلف بود.

,

سعادت ابراز کرد: سردار سلیمانی نسبت به خانواده و پدر و مادر نیز محبت داشت و زمانی که مادرشان در بستر بیماری بود دست و پای ایشان را بوسه می‌زد.

,

وی بیان کرد: زمانی که به ایشان برای نمایندگی مجلس پیشنهاد شد آن را نپذیرفت و دل بسته پست نبود و دنیا را در رده مقام و پول و ثروت نخواست و از سبک زندگی ساده‌ای برخوردار بود و برای اهل بیت(ع) اشک می‌ریخت و خود سفرنامه کربلا را می‌خواند.

,

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس افزود: در عراق و بحران‌های مختلف هرگاه با مشکل مواجه می‌شد از ائمه(ع) و مراجعه به ضریح اهل بیت(ع) کمک می‌خواست، درواقع ایشان ولایت مدار بوده و توصیه به ولایت مداری در وصیت نامه ایشان موج می‌زند و این موضوع نقطه عطف توصیه‌های سردار سلیمانی به اقشار مختلف بود.

,

, ,

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به دلیل عشقی که بین سردار و ایشان وجود داشت، هنگام اقامه نماز بر پیکر ایشان اشک ریختند.

,

این مقام مسئول اذعان کرد: سردار سلیمانی در حوادث مختلف در عراق به صورت میدانی در صحنه حضور داشته و با دشمن مبارزه می‌کردند. 

,

وی در پایان عنوان کرد: سردار سلیمانی ولایت مدارانی را تربیت کرده و مقاومت اسلامی را برنامه‌ریزی کرد و این مقاومت تا سقوط استکبار جهانی و خروج امریکا از منطقه ادامه پیدا می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه