اخبار داغ

مسئول ایستگاه آتس نشانی دهستان باسفر رشتخوار خبر داد؛

آتش سوزی انبار پنبه در مزرعه آستان قدس رشتخوار/ 50 درصد پنبه‌ها در آتش سوخت

آتش سوزی انبار پنبه در مزرعه آستان قدس رشتخوار/ 50 درصد پنبه‌ها در آتش سوخت
مسئول ایستگاه آتس نشانی دهستان باسفر رشتخوار گفت: بر اثر آتش سوزی بعد از ظهر روز گذشته در انبار پنبه مزرعه آستان قدس رشتخوار، بیش از 50 درصد از پنبه های موجود در انبار در آتش سوزی از بین رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید عارفی مسئول ایستگاه آتش نشانی دهستان باسفر رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار صبح توس در رابطه با حادثه آتش سوزی روز گذشته در انبار پنبه مزرعه آستان قدس رضوی رشتخوار، گفت: بر اثر آتش سوزی بعد از ظهر روز گذشته در انبار پنبه مزرعه آستان قدس رشتخوار، بیش از 50 درصد از پنبه های موجود در انبار در آتش سوزی از بین رفت.



وی در تشریح این خبر با اشاره به اینکه عملیات فوق از ساعت 9 صبح آغاز و حدود 5 ساعت به طول آنجامید، افزود: حدود 140 تن پنبه در این انبار در حال نگهداری بوده  که با تلاش آتش نشانان به دیگر قسمت های انبار خوشبختانه خسارتی وارد نشده است.


عارفی با اشاره به گستردگی این آتش سوزی از حضور عوامل آتش نشانی رشتخوار و تربت حیدریه در محل حادثه خبر داد و یادآور شد: در این عملیات حدود 50 هزار لیتر آب مصرف شد، که خوشبختانه بدلیل وجود مخزن آبگیری در نزدیکی محل حادثه مشکل کمبود آب جهت اطفاء حریق وجود نداشت.



وی در پایان در رابطه با علت این حادثه گفت: تاکنون دلیل آتش سوزی در انبار نامشخص و موضوع جهت اعلام نهایی در حال بررسی است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه