اخبار داغ

رئیس اتاق بازرگانی عنوان کرد؛

کالاهای بهداشتی و آرایشی که در گمرک مانده‌اند

کالاهای بهداشتی و آرایشی که در گمرک مانده‌اند
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: روند ترخیص خودروهای وارداتی با مصوبه جدید هیأت دولت آغاز شده، اما در بسیاری از موارد از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر اقلام متأسفانه هنوز رسوب کالا در گمرکات وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود خوانساری امروز در یازدهمین جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با انتقاد از اخذ تصمیمات دیرهنگام دولت در بسیاری از موارد،‌گفت: نمونه این ورود دیرهنگام دولت در مورد ترخیص خودروهای مانده در گمرکات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس اتاق بازرگانی تهران افزود: روند ترخیص خودروهای وارداتی با مصوبه جدید هیأت دولت آغاز شده، اما در بسیاری از موارد از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر اقلام متأسفانه هنوز رسوب کالا در گمرکات وجود دارد.

, رئیس اتاق بازرگانی تهران افزود: روند ترخیص خودروهای وارداتی با مصوبه جدید هیأت دولت آغاز شده، اما در بسیاری از موارد از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر اقلام متأسفانه هنوز رسوب کالا در گمرکات وجود دارد.,

وی افزود: محصولات آرایشی و بهداشتی بیشتر از 10 ماه است که در گمرکات مانده و علیرغم پیگیری‌ها همچنان مشکلات باقی مانده است.

,

خوانساری افزود: کالاهای بسیاری در گمرکات به سرنوشت این اقلام دچار شده است.

,

وی اظهار داشت: به خاطر کمبود بودجه دولت فشارهای زیادی را به تأمین اجتماعی و مالیات بنگاه‌های اقتصادی وارد می‌کند که این موارد تأثیر منفی در محیط کسب و کار دارد.

,

رئیس اتاق بازرگانی تهران اظهار داشت:‌ اگر امروز فرصت جذب سرمایه‌گذاران خارجی وجود ندارد، باید فضای کسب را برای سرمایه‌گذاران داخلی فراهم و مناسب کنیم.

,

خوانساری همچنین در مورد هزینه آلودگی هوا اظهار داشت:‌ این هزینه بالغ بر 8 میلیارد دلار در روز برآورد شده است و کشورهای چین،‌ آمریکا و هند بیشترین زیان را می‌بینند.

,

وی افزود: در چین بالغ بر 1.8 میلیون نفر در سال و در هند یک میلیون نفر و در کل دنیا 4.5 میلیون نفر در اثر آلودگی هوا جان خود را از دست می‌دهند.

,

 

,

انتهای پیام

, انتهای]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه