اخبار داغ

فرماندار زاوه:

مردم با خلق حماسه‌ای دیگر پرونده سیاسی ۹۸ را تکمیل می‌کنند

مردم با خلق حماسه‌ای دیگر پرونده سیاسی ۹۸ را تکمیل می‌کنند
فرماندار شهرستان زاوه گفت: حضور شکوهمند و عزتمندانه ملت با بصیر ایران اسلامی در راهیپمایی ۲۲ بهمن دشمنان نظام را شگفت زده کرده و مردم با خلق حماسه‌ای دیگر پرونده سیاسی ۹۸ را تکمیل می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمود صادقی فرماندار شهرستان زاوه صبح امروز در حاشیه برگزاری دوره آموزشی اعضای شعب اخذ رای و نمایندگان فرماندار در این منطقه گفت: تمامی امور انتخابات طبق برنامه انجام و به روز و هیچ مشکلی وجود ندارد و لحظه شماری می کنیم برای دوم اسفند و خلق حماسه ای دیگر توسط مردم عزیز این منطقه به مانند گدشته انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی بیان داشت: وظیفه ما اجرای دقیق قانون و اصل رعایت بی طرفی و تلاش برای مشارکت و تامین امنیت انتخابات است و تحت تاثیر حرف های بیهوده عده قلیلی کم تقوا که تلاش می کنند جو سازی کرده، قرار نگرفته و نخواهیم گرفت.

,

فرماندار زاوه افزود: به درستی از آرا مردم صیانت وحتما امانت دار خوبی برای مردم و کاندیداهای محترم خواهیم بود و بنا به اصل مهم فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: همه دست اندکاران از طرفداری پرهیز کنند را اجرا کنیم.

,

صادقی در ادامه خاطر نشان کرد: خدا را شاکریم که تنور انتخابات گرم است و این گرمی باعث مشارکت بالای مردم خواهد شد و از کاندیداها و طرفداران عزیزشان هم درخواست داریم در فضای رقابت سالم خود را به مردم عرضه و انتخاب را به مردم بسپارند، چون مردم به مسائل آگاه و هم وقت شناس اند و هم با تحقیق رای خود را به صندوق ها خواهند ریخت.

,

فرماندار شهرستان زاوه گفت: حضور شکوهمند و عزتمندانه ملت با بصیر ایران اسلامی در راهیپمایی ۲۲ بهمن دشمنان نظام را شگفت زده کرده و مردم با خلق حماسه ای دیگر پرونده سیاسی ۹۸ را تکمیل خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه