اخبار داغ

امام جمعه طبس:

نماینده انقلابی با روحیه جهادی می‌تواند مشکلات را رفع کند

نماینده انقلابی با روحیه جهادی می‌تواند مشکلات را رفع کند
حجت الاسلام محمدی گفت: اگر مدیران جوان انقلابی که با روحیه جهادی در صحنه هستند را انتخاب کنیم با توجه به روحیات انقلابی، جهادی و کار خستگی ناپذیری که دارند بهتر می‌توانند برای حل مشکلات کشور تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در گفت‌وگو با خاورستان، ضمن دعوت از مردم خراسان جنوبی و شهرستان طبس جهت شرکت در انتخابات دوم اسفند اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌هایی که اقتدار نظام را بالا می‌برد حضور در صحنه انتخابات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
 
,
وی افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود فرمودند مردم دو آزمون پیش رو دارند یکی حضور در صحنه راهپیمایی و دیگری انتخابات است انتخابات در کشور و نظام جمهوری اسلامی نیز حق و وظیفه است.
,
 
,
امام جمعه طبس بیان کرد: انتخابات حق مردم است به این معنا که ملت حق دارند در سرنوشت کشورشان دخالت کنند و ارکان قدرت را انتخاب کنند.
,
 
,
حجت الاسلام محمدی عنوان کرد: شرکت در انتخابات وظیفه است به این معنا که مردم در برابر مسائل دنیای اسلام و کشور و وظیفه دارند برای حمایت از کشور خود و خنثی کردن نقشه‌های دشمن باید در صحنه باشند.  
,
 
,
وی اظهار کرد: مردم با شرکت در انتخابات ضمن این‌که در ارکان قدرت مداخله می‌کنند باعث تقویت بنیه انقلاب و نظام می‌شوند و قطعا دشمن را مأیوس خواهند کرد.
,
 
,
امام جمعه طبس گفت: دشمن می‌بیند با تمام شیطنت‌هایی که برای سرد کردن رابطه ملت و حاکمیت  به راه انداختند اما مردم بعد از چهل و یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی همان شور و حرارتی که در اول انقلاب در راهپیمایی‌ و انتخابات ها داشتند هم اکنون نیز دارند.
,
 
,
حجت الاسلام محمدی بیان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری مکرر می‌گویند امروز کلید حل مشکلات کشور در داخل کشور است و ما نباید چشم به بیگانگان بدوزیم که مشکلات ما را حل کنند.
,
 
,
وی با بیان این‌که در داخل نیز هر جا روحیه انقلابی و جهادی داشتیم مسئولان احساس خدمت بیشتر به مردم کردند در آن عرصه‌ها رشد کرده‌ایم، اظهار کرد: اگر ما مدیران جوان انقلابی و با نشاطی که با روحیه جهادی در صحنه هستند را انتخاب کنیم و به مجلس بفرستیم با توجه به روحیات انقلابی، جهادی و کار خستگی ناپذیری که دارند بهتر می‌توانند خدمت کنند و برای حل مشکلات کشور تلاش کنند.  
,
 
,
امام جمعه طبس بیان کرد: اگر چنینی نیروهایی در عرصه دولت و مجلس داشته باشیم به تعبیر مقام معظم رهبری رفته رفته  مشکلات فروکش می‌کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه