اخبار داغ

معاون اداره کل اوقاف کرمانشاه خبر داد؛

پیشرفت ۶۰ درصدی طرح توسعه بقعه احمد ابن اسحاق سرپل‌ذهاب

پیشرفت ۶۰ درصدی طرح توسعه بقعه احمد ابن اسحاق سرپل‌ذهاب
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: طرح توسعه بقعه احمد ابن اسحاق سرپل ذهاب در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی توسلی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با اشاره به بازسازی بقعه احمد ابن اسحاق اظهار داشت: این بقعه در زلزله دو سال گذشته دچار تخریب ۱۰۰ درصدی شده است که با همت استاندار و بنیاد مسکن نزدیک به ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: بقعه احمدابن اسحاق نسبت به گذشته بزرگ‌تر و مستحکم‌تر ساخته خواهد شد و با دقت بیشتری توسط بنیاد مسکن بازسازی می‌شود.

,

این مسئول بیان داشت: بقاع متبرکه دیگری که در زلزله دو سال گذشته تخریب شده است از طرف استانداری تخصیص اعتبار شده و با دریافت اعتبار با روند بسیار خوبی در حال انجام است.

,

حجت الاسلام توسلی عنوان کرد: در صورت وجود امکانات و حل شدن مشکل منابع امیدوار هستیم بازسازی بقعه احمد بن اسحاق زیاد طول نکشد.

,

وی گفت: بقعه احمد ابن اسحاق چون در زلزله آسیب دیده، مسئولیت بازسازی آن کامل در اختیار بنیاد مسکن است و کل کارهای اجرایی بر عهده این نهاد است و پس از اتمام بازسازی مدیریت آن دوباره به اداره اوقاف استان کرمانشاه خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه