اخبار داغ

فرماندار ملکشاهی:

26 شعبه اخذ رای در شهرستان ملکشاهی مستقر می شود

26 شعبه اخذ رای در شهرستان ملکشاهی مستقر می شود
فرماندار ملکشاهی گفت: 26شعبه ثابت وسیار اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم ملکشاهی در انتخابات دوم اسفندماه در نظر گرفته شده که از این تعداد، 16شعبه ثابت شهری، 2 شعبه ثابت روستایی و 8 شعبه سیار عشایری می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "محمد تاسمه" فرماندار ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در ملکشاهی گفت: 26 شعبه ثابت وسیار اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات  دوم اسفندماه در نظر گرفته شده که از این تعداد، 17شعبه در بخش مرکزی و 9 شعبه در بخش گچی مستقر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: از این تعداد صندوق اخذ رای، 16شعبه ثابت شهری، 2شعبه ثابت روستایی و 8شعبه سیار عشایری می باشد.

,

تاسمه افزود: حدود 600 نفر نیز در قالب عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیت، پشتیبانی و تدارکات در برگزاری انتخابات دوم اسفندماه در این شهرستان همکاری و مشارکت دارند.

,

فرماندار ملکشاهی گفت: نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای به منظور نظارت بر روند اجرای انتخابات در شعبه مربوطه حضور دارند، مقدمات و تمهیدات لازم برای اجرای انتخابات سالم در شهرستان ملکشاهی فراهم گردیده و ما با رعایت چهارمولفه؛ سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت ، انشاءالله در دوم اسفندماه  شاهد انتخاباتی سالم، پرشور و بانشاط با مشارکت آگاهانه مردم باشیم.

,

وی اذعان کرد: آنچه که ما دنبال می کنیم امنیت، سلامت انتخابات، مشارکت مردم و رقابت سالم است که از طریق حفظ بی طرفی، صیانت از آراء مردم، قاطعیت در تصمیم گیری و بویژه قانونمداری و اخلاق مداری محقق خواهدشد.

,

فرماندار ملکشاهی به حضور حداکثری مردم ملکشاهی در انتخابات اشاره کرد وافزود: مردم عزیز و سلحشور شهرستان ملکشاهی در این انتخابات هم در پای صندوقهای رای حضور پیدا خواهند کرد و بار دیگر در پشتیبانی از نظام و آرمانهای بلند آن حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

,

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفندماه برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه