اخبار داغ

امام جمعه درح:

مجلس انقلابی تمامی مسئولان را به حرکت وامی‌دارد/ هوشمندانه انتخاب کنیم

مجلس انقلابی تمامی مسئولان را به حرکت وامی‌دارد/ هوشمندانه انتخاب کنیم
حجت الاسلام راستگو گفت: اگر مجلس، مجلس انقلابی باشد و اگر کسی با این روحیه، پای کار آمد مجلس در رأس امور قرار می‌گیرد و وقتی مجلس، مجلس درستی باشد طبیعتا بقیه مسئولان را به حرکت وامی‌دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد راستگو امام جمعه درح در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم بارها اشاره کرده سرنوشت هیچ قومی تغییر پیدا نمی‌کند مگر این‌که خود آن قوم سرنوشتشان را تغییر دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
وی افزود: این‌که به پای صندوق‌های رأی نرویم و فرد صالح را انتخاب نکنیم در اصل قضیه تأثیری ندارد چرا که در هر صورت یک فرد به مجلس خواهد رفت بنابراین با رأی ندادن نه تنها مشکلی حل نمی‌شود بلکه بر مشکلات نیز افزوده خواهد شد.  
,
 
,
امام جمعه درح با بیان این‌که ملت ایران ملت خداجو و موحدی هستند، گفت: قطعا راه صحیح، رفتن به پای صندوق‌های رأی و انتخاب صحیح است بنابراین در این برهه و زمان نیاز داریم مجلسی انقلابی و ولایی داشته باشیم که راه و منش آنها مانند سلیمانی‌ها و مدرس‌ها باشد اگر این طور شد آن‌گاه مجلس در رأس امور قرار می‌گیرد و بقیه مسائل نیز حل خواهد شد.
,
 
,
نماینده باید در شأن مردم باشد
, نماینده باید در شأن مردم باشد, نماینده باید در شأن مردم باشد,
 
,
حجت الاسلام راستگو عنوان کرد: باید کسی در شأن این مردم نماینده مردم باشد نه کسی که مرعوب همه قرار بگیرد و تهدیدها در او اثرگذار باشد.
,
 
,
وی تصریح کرد: حضور پر رنگ در انتخابات و انتخاب هوشمندانه قطعا مثمر ثمر خواهد بود و مردم در این آزمون بزرگ مانند گذشته سرفراز بیرون خواهند آمد و بینی دشمن را به خاک خواهند مالید.
,
 
,
امام جمعه درح با بیان این‌که ما باید گام خود را به سمتی برداریم که در مقابل دشمن باشد، بیان کرد: باید به این نکته توجه داشت که اگر پای صندوق‌های رأی آن‌گونه که شایسته است نرویم چه کسی از این مسئله شاد می‌شود؟ قطعا قاتلان حاج قاسم سلیمانی و آن‌هایی که بدخواه ملت هستند شاد خواهند شد.
,
 
,
با حضور در انتخابات تو دهنی محکمی به بدخواهان نظام می‌زنیم
, با حضور در انتخابات تو دهنی محکمی به بدخواهان نظام می‌زنیم, با حضور در انتخابات تو دهنی محکمی به بدخواهان نظام می‌زنیم,
 
,
حجت‌الاسلام راستگو ادامه داد: ما باید با حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی تو دهنی محکمی به بدخواهان بزنیم تا آن‌ها بفهمند که نمی‌توانند بین ملت و ولایت فاصله بیاندازند چرا که این ملت با خونشان پیمان امت با ولایت را امضا کرده‌اند و ان‌شاءالله ملت این را با حضور در انتخابات نشان خواهند داد.
,
 
,
وی گفت: ما باید مجلس و وظایف نماینده‌ها را بشناسیم و این را بدانیم که در بین قوای سه گانه یکی از قدرتمندترین قوا، قوه مقننه است.
,
 
,
امام جمعه درح با بیان این‌که امروز یکی از مهمترین مسائل در پیشبرد یک جامعه و موتور پیشران یک کشور در تمام دنیا وضع قوانین درست، متقن و کارشناسی شده است، افزود: اگر در بحث قانون گذاری کشور، قانون خوبی وضع شود مطمئنا کشور را به سمت خوبی‌ها سوق خواهد داد اما اگر قانون مشکل‌دار و ضعیفی باشد برای ملت مشکل ایجاد خواهد کرد.
,
 
,
حجت الاسلام راستگو متذکر شد: نماینده‌ای که وکیل ملت می‌شود باید این را خوب بداند که یک مسئولیت بزرگ بر عهده دارد.
,
 
,
وی بیان کرد: نظارت و وضع قوانین درست از وظایف مجلس است که اگر این دو مقوله بخواهد درست اجرا شود و مجلس در رأس امور قرار بگیرد باید نماینده، نماینده انقلابی باشد و روحیه حاج قاسم سلیمانی را داشته باشد و آگاه باشد که به خاطر مسائل مختلف امضا ندهد و امضا پس بگیرد.
,
 
,
مجلس انقلابی تمامی مسئولان را به حرکت وامی‌دارد
, مجلس انقلابی تمامی مسئولان را به حرکت وامی‌دارد, مجلس انقلابی تمامی مسئولان را به حرکت وامی‌دارد,
 
,
امام جمعه درح ادامه داد: اگر مجلس، مجلس انقلابی باشد و اگر کسی با این روحیه، پای کار آمد مجلس در رأس امور قرار می‌گیرد و وقتی مجلس، مجلس درستی باشد طبیعتا بقیه مسئولان را به حرکت وامی‌دارد.
,
 
,
حجت الاسلام راستگو یادآور شد: کسی که وارد مجلس می‌شود تنها نماینده حوزه انتخابیه خود نیست بلکه نماینده کل ملت است نماینده باید برای کشور و برای جمهوری اسلامی کار کرد.
,
 
,
وی ادامه داد: تاکنون به دلیل نگاه‌های قومی و منطقه‌ای ضربه‌های زیادی خورده‌ایم اگر نمایندگان مجلس ید واحد شوند و منافع عامه را تسهیل کنند قطعا منافع جزء نیز تسهیل خواهد شد.
,
 
,
امام جمعه درح تصریح کرد: گاهی مسیرهای اشتباهی رفته شده و به گونه‌ای سهم خواهی شده که این مسیر با جمهوری اسلامی و قانون اساسی ما سازگار نیست.
,
 
,
حجت الاسلام راستگو افزود: طبیعتا هر نماینده‌ای برای انعکاس مشکلات منطقه خود وظیفه دارد این را به جد پیگیری کند تا مسائل حل شود.
,
 
,
انتخاب هوشمندانه‌ داشته باشیم
, انتخاب هوشمندانه‌ داشته باشیم, انتخاب هوشمندانه‌ داشته باشیم,
 
,
وی با بیان این‌که امید است مردم انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشند و به جناح‌ها و حزب‌ها نگاه نکنند، گفت: ما باید به این بینش و بصیرت برسیم که جناح‌ها نمی‌توانند برای ما کار کنند ما باید شخصی را انتخاب کنیم که پیرو ولایت و با روحیه انقلابی باشد اگر این دو مسئله لحاظ شد قطعا مشکلات کشور نیز مرتفع خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه