اخبار داغ

استاندار خراسان‌جنوبی:

برای به دست آوردن چند رای سیاه نمایی نکنید/ جای تبلیغ با تخریب عوض نشود

برای به دست آوردن چند رای سیاه نمایی نکنید/ جای تبلیغ با تخریب عوض نشود
معتمدیان گفت: نباید برای به دست آوردن چند رای، سیاه نمایی کرده و منافع شخصی و گروهی را بر مصالح ملی ترجیح داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خاورستان، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در نشست گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان ضمن تقدیر از تلاش همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آرامش و امنیت فضای انتخابات نتیجه تلاش فرمانداران، هیات‌های اجرایی، هیات‌های نظارت و بازرسی، ستاد پیشگیری از جرم، ستاد امنیت انتخابات و سایر عزیزانی است که از ماه‌ها قبل با جدیت، زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه را فراهم کرده‌اند و ان‌شاءالله مردم استان خراسان جنوبی در دوم اسفندماه حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: علیرغم چالش‌های امنیتی که در افغانستان شاهد آن هستیم، با اِشراف امنیتی و اطلاعاتی که در استان وجود دارد، در زمینه امنیتِ برگزاری انتخابات مشکلی نخواهیم داشت، اما توصیه ما همواره بر رصد و پایش به موقع فضای امنیتی بوده است.
,
 
,
استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، کسانی که به ایران و امنیت آن علاقمند هستند باید در انتخابات شرکت کنند، بنابراین همه باید شرایط حضور حداکثری مردم را فراهم کنیم.
,
 
,
معتمدیان عنوان کرد: دشمنان و جریانات ضد انقلاب، به انتخابات پیش رو چشم دوخته‌اند تا به زعم خود از مشارکت پایین مردم در انتخابات بهره‌برداری کنند، بنابراین باید با حضور آگاهانه و حداکثری، دشمنان را مرعوب و ناامید ساخت.
,
 
,
وی در بخش دیگری از سخنانش به نامزدهای انتخاباتی توصیه کرد تا با پرهیز از وعده‌های فراقانونی برای کشور هزینه ایجاد نکنند.
,
 
,
استاندار خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در عین حال که باید در هر لحظه مراقب اجرای درست قانون باشیم، نباید با بسته عمل کردن و رفتارهای سلیقه‌ای، مانع مشارکت حداکثری مردم شویم، زیرا هر چه قدر فضا رقابتی‌تر باشد انتخابات نیز پرشورتر خواهد بود.
,
 
,
معتمدیان گفت: نباید برای به دست آوردن چند رای، سیاه نمایی کرده و منافع شخصی و گروهی را بر مصالح ملی ترجیح داد.
,
 
,
وی ادامه داد: برخی که شناخت کافی نسبت به قانون ندارند، وعده هایی می‌دهند که مطالبات غیر قانونی ایجاد کرده و جامعه را متشنج می‌کند؛ بنابراین نباید فضایی ایجاد شود که مسئولین سال ها درگیر وعده‌ها، گسست‌های قومی و شکاف‌های اجتماعی ناشی از عملکرد برخی نامزدها باشند.
,
 
,
استاندار خراسان‌جنوبی با تاکید بر نقش فضای مجازی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تصریح کرد: به موازات رقابت سالم، باید حرمت و شخصیت افراد حفظ شود و تبلیغ جای خود را با تخریب عوض نکند.
,
 
,
معتمدیان همچنین خطاب به برگزارکنندگان انتخابات گفت: سلامت انتخابات یکی از مولفه‌های اصلی محسوب می‌شود و همه باید مراقبت کنند تا در حوزه اجرا و نظارت با رعایت «اصل بی طرفی» در مدار قانون عمل شود، چرا که رای مردم «حق الناس» است.
,
 
,
حجت الاسلام علی محمدی رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان نیز اظهار کرد: در بحث حضور حداکثری مردم، همه وظیفه داریم تلاش کنیم. 
,
 
,
وی افزود: یکی از کارهای ضروری، تسلط بر قانون و نظارت بر انتخابات به نحو مطلوب است و باید مراقب بروز شائبه‌ها باشیم؛ طبعاً در مرحله اول، تذکرات ارشادی است و اگر توجه نشد باید به مُرّ قانون رجوع کرد. البته با تعامل خوب میان مسئولین اجرایی و نظارتی انتخابات، در این زمینه در سطح استان مشکل خاصی وجود ندارد.  
,
 
,
حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی نیز گفت: هنگامی که مردم، امانتداری مجریان و ناظران انتخابات را ببینند، اعتمادشان جلب خواهد شد؛ قطعاً هنگامی که مجریان انتخابات به درستی وظایف خود را در چارچوب قانون انجام دهند، دلگرمی و اعتماد میان مردم ایجاد شده و در مشارکت حداکثری موثر خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه