اخبار داغ

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی:

30 درصد مدارس خراسان رضوی شرایط روز را ندارند/ 1200 کلاس درس تا مهر 99 در استان آماده تحویل می‌شود

30 درصد مدارس خراسان رضوی شرایط روز را ندارند/ 1200 کلاس درس تا مهر 99 در استان آماده تحویل می‌شود
مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی با تأکید بر اینکه 30 درصد مدارس خراسان رضوی شرایط روز را ندارند، گفت: این مدارس هم به لحاظ استحکام و هم به لحاظ معماری باید به‌روزرسانی شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جاسم حسین پور در گفتگو با صبح توس، با بیان اینکه شهرستان سرخس به لحاظ فضاهای آموزشی وضعیت خوبی ندارد، اظهار کرد: به ازای هر دانش‌آموز در شهرستان سرخس «سه و دودهم» سرانه فضای آموزشی داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی افزود: باید با توسعه فضاهای آموزشی در شهرستان سرخس، سرانه فضای آموزشی این شهرستان را به حداقل متوسط استان که «چهار و دودهم» است، برسانیم.

,

وی درباره تکمیل خانه معلم سرخس بیان کرد: اولویت ما در شهرستان سرخس ساخت و توسعه کلاس درس و فضاهای آموزشی، ورزشی و تربیتی است و امیدواریم با پیگیری‌هایی که انجام شده از محل اعتبارات نفت تخصیص کافی داده شود تا بتوانیم پروژه نیمه‌تمام خانه معلم را هم به پایان برسانیم.

,

حسین پور خاطرنشان کرد: هم‌زمان با چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی 112 کلاس درس را تحویل دادیم و تا مهرماه سال آینده با پروژه‌های زیادی که در دست اجرا داریم نیز 1200 کلاس برای تحصیل دانش‌آموزان در خراسان رضوی آماده می‌شود.

,

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی تصریح کرد: یکی دو سال است که خراسان رضوی در سطح کشور بیشترین کلاس درس را تحویل می‌دهد تا دانش‌آموزان بیشتری در این استان از فضاهای مناسب آموزشی بهره‌مند شوند.

,

وی در پایان با تأکید بر اینکه 30 درصد مدارس خراسان رضوی شرایط روز را ندارند، عنوان کرد: این مدارس هم به لحاظ استحکام و هم به لحاظ معماری باید به‌روزرسانی شوند که امیدواریم با تخصیص اعتبارات تخریب و بازسازی این امر در سال‌های آینده محقق شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه