اخبار داغ

در جلسه علنی شورای اسلامی زنجان مطرح شد؛

انتخاب فرد اصلح ضرورت حضور در انتخابات را بیشتر می‌کند/ ورود دانشگاه زنجان به مشکلات استانی

انتخاب فرد اصلح ضرورت حضور در انتخابات را بیشتر می‌کند/ ورود دانشگاه زنجان به مشکلات استانی
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: برای انتخاب فرد اصلح و رفع مشکلات کشور باید همگان در انتخابات شرکت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ حمید رضا حمیدی امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان، برضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: انتخابات بسیار مهم بوده و وضعیت جامعه امروز نتیجه انتخاب‌های ما محسوب می‌شود که باید به همین دلیل انتخابات را جدی بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
وی افزود: انتخاب همواره در زندگی افراد تاثیرگذار بوده و باید برای انتخاب فرد اصلح و تغییر وضعیت و مشکلات فعلی جامعه در این انتخابات شرکت کنیم.
,
 
,
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خاطرنشان کرد: توسعه پایدار باید ادامه‌دار بوده و دارای طول عمر باشد، در واقع توجه به این نوع توسعه یعنی احترام به محیط زیست و استفاده بهینه از منابع است.
,
 
,
رئیس دانشگاه زنجان نیز در ادامه این جلسه، اظهار داشت: بسیاری از شهرهای جهان با دانشگاه‌ها شناخته می‌شوند و وضعیت دانشگاه‌ها از شاخص‌های مهم در سنجش توسعه و وضعیت شهرها محسوب می‌شود.
,
 
,
*ضرورت همکاری بین مدیریت شهری و دانشگاه‌ها
, *ضرورت همکاری بین مدیریت شهری و دانشگاه‌ها, *ضرورت همکاری بین مدیریت شهری و دانشگاه‌ها,
 
,
نجفیان برضرورت همکاری بین مدیریت شهری و دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: دانشگاه زنجان به عنوان دانشگاه جامع و بزرگ استان می‌تواند کارکرد مطلوبی در این حوزه داشته باشد.
,
 
,
وی با اشاره به معرفی دانشگاه زنجان به عنوان دانشگاه سبز، بیان داشت: در چند سال گذشته نهضت مدیریت سبز آغاز و حرکت‌هایی در این زمینه آغاز شده است.
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه دانشگاه زنجان دارای جمعیت 11 هزار نفری با کارکنان این مجموعه است، گفت: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این دانشگاه قابل ذکر بوده و جزو دانشگاه‌های برتر کشور محسوب می‌شود.
,
 
,
رئیس دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: شورای راهبری مدیریت سبز در دانشگاه زنجان شکل گرفته و برنامه‌های در این زمینه برگزار می‌شود.
,
 
,
نجفیان ادامه داد: از حدود سه سال پیش کنفرانس‌های بین‌المللی در سطح کشور در زمینه مدیریت سبز برگزار شده است و قرار است امسال نیز این کنفرانس در زنجان برگزار شود.
,
 
,
وی تصریح کرد: از حدود 800 دانشگاه کشور، در آخرین ارزیابی سال 2019 دانشگاه زنجان دارای جایگاه 46 در جهان است و هر ساله به دلیل افزایش تعداد دانشگاه‌ها در این ارزیابی، این رقابت تنگ‌تر می‌شود.
,
 
,
این مسئول برضرورت کمک مدیریت شهری زنجان برای برگزاری کنفرانس در دانشگاه زنجان تاکید کرد و گفت: امسال 7 کنفرانس ملی در زنجان برگزار شده است.
,
 
,
*دانشگاه‌ها از حاشیه‌ها و مسائل سیاسی دور هستند
, *دانشگاه‌ها از حاشیه‌ها و مسائل سیاسی دور هستند, *دانشگاه‌ها از حاشیه‌ها و مسائل سیاسی دور هستند,
 
,
رئیس دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها از حاشیه‌ها و مسائل سیاسی دور بوده و رویکرد آنها مبانی علمی است.
,
 
,
نجفیان با بیان اینکه در رویکرد استانی به مسائل و مشکلات ورود کرده و با مبانی علمی حل کرده‌ایم، افزود: مسائل دانشگاهی به مسائل سیاسی آمیخته نشود.
,
 
,
عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان سند توسعه مدیریت سبز را در لوای توافقنامه پاریس عنوان کرد و گفت: باید مراقبت لازم در این زمینه انجام شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه