اخبار داغ

اسلامی خبر داد:

کاهش ۲۰ درصدی قیمت طرح ملی مسکن/ ثبت‌نام مرحله دوم بعد از انتخابات آغاز می‌شود

کاهش ۲۰ درصدی قیمت طرح ملی مسکن/ ثبت‌نام مرحله دوم بعد از انتخابات آغاز می‌شود
وزیر راه و شهرسازی از کاهش ۲۰ درصدی قیمت تمام شده واحدهای طرح ملی مسکن با تامین مصالح ساختمانی به شیوه تهاتری خبر داد و گفت: ثبت نام طرح ملی مسکن پس از انتخابات مجلس آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسلامی در همایش طرح ملی مسکن با تاکید بر اینکه هر فکر، ایده و اقدامی که به آن می‌پردازیم مردم را متاثر می‌کند، اظهار کرد: هر چه پرتلاش‌تر کار کنیم رضایت مردم بیشتر می‌شود و هر چقدر کاهلی کنیم مردم بیشتر متاثر می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با تاکید بر اینکه در بخش مسکن خانه‌دار شدن مردم بر اساس قانون وظیفه دولت است، افزود: سیاست‌های ما باید از جنس تسهیل ‌کننده برای خانه‌دار کردن مردم باشد.

,

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تسهیل و تصویب خانه‌دار شدن مردم وظیفه ماست، تصریح کرد: وظیفه داریم از بیت‌المال و اراضی دولت محافظت کنیم اما این بدان معنا نیست که عرضه زمین برای تولید مسکن را تسهیل نکنیم، این جزو دیون هست و دین را باید ادا کنیم.

,

اسلامی با اعلام اینکه بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن آغاز می‌شود گفت: در راستای طرح ملی خانه‌دار کردن مردم تعرفه سازمان مهندسی در برخی از شهرها باید به حداقل برسد.

,

وی در ادامه از امضای تفاهمنامه با بازار تهاتر ایرانیان خبر داد و گفت: با امضای این تفاهمنامه طی امروز مصالح ساختمانی با تخفیف در اختیار سازندگان طرح ملی مسکن قرار می‌گیرد. موضوعی که باعث می‌شود مردم راحت‌تر بتوانند با تخفیف 20 درصدی خانه‌دار شوند.

,

وزیر راه و شهرسازی همچنین از تکمیل واحدهای مسکن مهر تا پایان سال آینده بجز واحدهایی خبر داد و که دارای مشکلات حقوقی هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه