اخبار داغ

امام جمعه گلبهار:

کشور با رأی ملت اداره می‌شود/ تفکر «ما نمی‌توانیم» در حوزه اقتصادی مشکلات را افزایش داده است

کشور با رأی ملت اداره می‌شود/ تفکر «ما نمی‌توانیم» در حوزه اقتصادی مشکلات را افزایش داده است
حجت الاسلام جواد غلامی با بیان اینکه کشور و نظام با رای مردم اداره می شود، گفت: برهمین اساس باید به کسانی رای بدهیم که ضمن صداقت در گفتار و رفتار خود با روحیه انقلابی و جهادی و تفکر ما می توانیم به جنگ اقتصادی دشمن بروند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به تقل از صبح توس؛ حجت الاسلام جواد غلامی، امام جمعه گلبهار صبح امروز در یادواره شهدای دانشجو و دانشجو معلمان تربت حیدریه که در محل دانشگاه عالی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ملزومات امروز جامعه ما زنده نگه داشتن روحیه ایثار، جهاد و مقاومت است که می توان بر اساس آن برای انتخاب افراد اصلح در پست های کلیدی نظام توسط مردم تصمیم گیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی صداقت را مهمترین شاخصه منتخب اصلح برشمرد و افزود: مردم به جای ایتکه گرفتار حزب و سیاسی کاری تبلیغات شوند در مرحله نخست صداقت نامزدها را راستی آزمایی کنند، زیرا کسی که اکنون برای بدست گرفتن کرسی قدرت دروغ می گوید، وقتی وارد مجلس شود براحتی دروغ های بزرگتر خواهد گفت.

,

غلامی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات اساسی در کشور ورود دو تابعیتی ها به پست های کلیدی کشور است و اگر بتوانیم در چهار سال اینده مجلسی قوی و قوانینی محکم داشته باشیم و از ورود دو تابعیتی ها بر عرصه مسوولیت ممانعت کتد، مابقی قوانین در وزارتخانه ها تصویب و قابل حل است.

,

امام جمعه گلبهار تاکید کرد: امروز می بینیم که در سیستم های نظامی ما اگر برادر، خواهر و یا هر فردی نزدیک به کسی که می خواهد وارد مجموعه نظامی شود با دو تابعیتی ها در ارتباط باشد از ورودش ممانعت می کنند و به همین جهت است که توانسته اند تاکنون موشک های نقطه زن، ناوشکن و زیر دریایی بسازند و پیشرفت فوق العاده ای داشته باشند، اما حضور دوتابعیتی ها مشکلات اساسی را برای کشور بوجود آورد،ه است.

,

علامی تاکید کرد: همه مشکلات کشور ما از جایی شروع شد که فرهنگ و تفکر ما نمی توانیم و نگاه به بیرون در سطوح مختلف مدیریتی کشور از بالا تا پایین رسوخ پیدا کرد و آن زمانی که فردی در سطوح مدیریتی بالای کشور به جای اینکه بگوید ما یک میلیون لیسانس اماده بکار داریم و باید برای آنها برنامه ریزی کنیم عنوان می کند که کشور یک میلیون لیسانس بیکار دارد.

,

وی بیان کرد: نتیجه این تفکر آن می شود که در این مدت تقریبا ۱۰۰ هزار نفر آنها جذب دوایر دولتی می شوند، جایی که اصلا به آنها نیاز نیست و در نهایت به ناچار دولت باید برای چهار میلیون کارمند خود دغدغه حقوق و مزایا داشته باشد.

,

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه کشور و نظام با رای مردم اداره می شود، افزود: برهمین اساس باید به کسانی رای بدهیم که ضمن صداقت در کفتار و رفتار خود با روحیه اتقلابی و جهادی و تفکر ما می توانیم به جنگ اقتصادی دشمن برود.

,

شهرستان تربت حیدریه ۶۷۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد ۷ دانشجو و ۷ شهید دانشجو معلم بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه