اخبار داغ

سردار نظری:

تنها با نگاه به عملکرد یک نماینده از مجلس دلسرد نشویم

تنها با نگاه به عملکرد یک نماینده از مجلس دلسرد نشویم
فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: نباید تنها با نگاه به عملکرد یک نماینده از مجلس دلسرد شویم و باید در انتخابات حضور پیدا کنیم و برای رسیدن به اهداف متعالی تلاش کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح امروز سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) در اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی هنری "شبیه یاس" که در مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار شد اظهار کرد: عرصه هنر و به طور کلی عرصه فرهنگی دارای نقشی بسیار مهم، پایه ای و تاثیر گذار است، فرهنگ در همه حوزه ها نقش دارد و نقش پایه ای را بازی می‌کند لذا یکی از الزامات بخش‌های فرهنگی استفاده از هنر است مخصوصا حضور بانوان در این بخش بسیار حائز اهمیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: یکی از ضعف های اساسی موجود، فضای حاکم بر محیط های هنری است و حضور نیروهای ارزشی، انقلابی و هنرمند در این عرصه ها می تواند زمینه های حضور مابقی افراد را فراهم کند و با ایجاد امنیت اخلاقی در این فضاها و این جشنواره ها که ابزار، مقدمات و وسایلی هستند برای رشد و نمو و استعدادیابی برای رسیدن به موفقیت، می توانیم شاهد حضور همه اقشار اجتماعی در این حوزه ها باشیم.

,

سردار نظری در ادامه تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی وجه تمایزش نسبت به سایر نظام ها در تعالی بخشی انسان است و دیگر نظام ها فاقد آن هستند و در این نظام اگر مدیریت مناسب داشته باشیم و همه درست به وظایف خودشان عمل کنند، می توانیم به این هدف متعالی دست پیدا کنیم.

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) همچنین در مورد اهمیت انتخابات گفت: مجلس شورای اسلامی یکی از سه قوه اساسی در این نظام مقدس است و در راس امور قرار دارد و تجلی برجسته و مشخص و معین حضور مردمی در ارتباط با کارکرد نظام مقدس اسلامی است و نفس مشارکت و حضور در صحنه در نظام اسلامی تعیین کننده است و در استحکام نظام جایگاه خاص و ویژه ای دارد.

,

وی در ادامه گفت: ما نباید تنها با نگاه به عملکرد یک نماینده از مجلس دلسرد شویم، باید در انتخابات حضور پیدا کنیم و برای رسیدن به اهداف متعالی تلاش کنیم و البته دقت داشته باشیم که افراد متعهد، مومن و انقلابی و کسانی که از آنها شناخت داریم و مطمئنیم که خیانت به این مردم نمی کنند و مطمئن هستیم که حداقل از خودشان می توانند صیانت کنند را انتخاب کنیم؛ شخصی که خودش را نمی تواند حفظ کند نمی توان از او انتظار داشت که به حفظ نظام اقدام کند.

,

سردار نظری در پایان با آرزوی موفقیت برای شرکت کنندگان، بار دیگر بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.

,

 

,

هنر تأثیرگذارترین ابزار در انتقال مفاهیم انقلابی و ارزشی است

, هنر تأثیرگذارترین ابزار در انتقال مفاهیم انقلابی و ارزشی است,

در ادامه رویا حیدرزاده، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان خراسان رضوی، اظهار کرد: یکی از اهدافی که در بسیج جامعه زنان دنبال می‌شود، ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش‌های انقلابی و اسلامی به ویژه در حوزه زنان و خانواده که متأسفانه امروز ضعف‌ها و نارسایی‌های جدی در این حوزه داریم.

,

وی افزود: تأثیرگذارترین ابزار در انتقال مفاهیم انقلابی و ارزشی، ابزار هنری است لذا ما در جامعه زنان به دنبال این بوده‌ایم که بتوانیم به واسطه جشنواره‌هایی همچون جشنواره شبیه یاس به این هدف برسیم که در این راستا طی 4 سالی که این جشنواره در حال برگزاری است، توانسته است مخاطب خودش را به دست بی آورد.

,

حیدرزاده با بیان اینکه بخش آموزشی این جشنواره که حدود دو سال از راه‌اندازی آن می‌گذرد، گفت: این جشنواره را از سایر جشنواره‌های دیگر متمایز می‌کند از این رو توانسته‌ایم در سطح آموزش و توانمندی مربیان در سطح محلات موفقیت‌های خوبی به دست آوریم همچنین توانسته‌ایم در جهت آموزش، شناسایی و توانمندسازی هنرمندان مختلف در سطح محلات اقدامات قابل توجهی را انجام دهیم.

,

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان خراسان رضوی ادامه داد: امسال جشنواره شبیه یاس از نظر کیفی و کمی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشت و در 5 قالب در سطح استان برگزار شد که می‌توان به قالب‌های سرود، استندآپ کمدی، نقالی و پرده خوانی، گویندگی و مجریگری اشاره کرد.

,

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، خاطرنشان کرد: در برگزاری این همایش، آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد نیز ما را یاری رساندند که جا دارد از تلاش تمامی افرادی که در برگزاری این همایش به ما کمک کردند، تشکر کنم.

,

حیدرزاده تصریح کرد: در پایان این هفته جشن بلوغ سیاسی و حماسی مردم ایران و به خصوص بانوان را داریم و انشا الله شاهد با حضور گسترده و پرشور در انتخابات مشت محکمی بر دهان بدخواهان جمهوری اسلامی ایران بزنیم و با انتخابی آگاهانه قدمی در حل مشکلات کشور برداریم.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه