اخبار داغ

چرخابی:

تیم‌های عربی در بازی هوایی عملکرد ضعیفی دارند

تیم‌های عربی در بازی هوایی عملکرد ضعیفی دارند
مربی فوتبال گفت: تیم‌های عربی در روی زمین بازی می‌کنند و در بازی هوایی فوق‌العاد ضعیف هستند و همان‌طور که دیدیم سپاهان در مقابل العین هم از این نقطه ضعف در سمت راست این تیم استفاده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین چرخابی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: می‌دانیم که تیم‌های قطری قوی‌تر از تیم‌های اماراتی هستند؛ سپاهان در مقابل العین فوق‌العاده خوب بازی کرد و در این بازی برای اولین بار در  این تیم نمی توانستیم یک بازیکن را پیدا کنیم که نقطه ضعف داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مربی فوتبال با بیان اینکه در بازی سپاهان مقابل العین، دروازه‌بان سپاهان بیکارترین بازیکن بود، تصریح کرد: تیم السد بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارد و خوب بازی می‌کند و سپاهان بازی سختی در مقابل این تیم دارد.

,

پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: تیم‌های عربی در روی زمین بازی می کنند و در بازی هوایی فوق‌العاد ضعیف هستند و همان طور که دیدیم سپاهان در مقابل العین هم از این نقطه ضعف در سمت راست این تیم استفاده کرد و مشاهده کردیم نه دفاع و نه دروازه بان این تیم می توانست توپ را جمع کند.

,

چرخابی در ادامه عنوان کرد: این نقطه ضعف برای تیم السد هم وجود دارد هر چند که شدن آن به اندازه تیم العین نیست؛ اما به هر حال السد بازیکنان ضعیف تر دارد و می توانیم امروز شاهد یک مسابقه خوب باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه