اخبار داغ

امام جمعه موقت اصفهان:

نیاز امروز کشور نمایندگانی با ویژگی «مکتب حاج قاسم» است

نیاز امروز کشور نمایندگانی با ویژگی «مکتب حاج قاسم» است
حجت الاسلام رهبر گفت: دیپلماسی شهید سلیمانی قوی بود و توانست نیروهای های جهادی، ولایی و دغدغه مبارزه با دشمنان اسلام را بسیج کند؛ امروز کشورنمایندگانی با ویژگی مکتب حاج قاسم نیاز دارد که منطق قوی و ولایی، خطر پذیر و مقاومت قوی مقابل دشمن داشتنه باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام محمدتقی رهبر با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی انسانی بود صاحب عقل، درایت، بصیرت و سیاستمدار حرفه ای بسیار توانمندی به شمار می رفت که توانست در منطقه با وجود اختلافات، وفاق جمعی را به وجود بیاورد، تصریح کرد: سردار سلیمانی با هماهنگی و اتحاد بین لبنان، سوریه و عراق و گروه های جهادی اقدامات موثری انجام داد و داعش را به زانو درآورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

امام جمعه موقت اصفهان گفت: دیپلماسی شهید سلیمانی قوی بود و توانست نیروهای‌های جهادی، ولایی و دغدغه مبارزه با دشمنان اسلام را بسیج کند؛ امروز کشور نمایندگانی با ویژگی مکتب حاج قاسم نیاز دارد که منطق قوی و ولایی، خطر پذیر و مقاومت قوی مقابل دشمن داشتنه باشند.

,

وی افزود: این ها شیوه هایی بود که شهید سلیمانی داشت ایشان را عرصه‌های مختلف موفق کرده بود.

,

حجت الاسلام رهبر با توضیح اینکه داوطلبانی که می خواهند در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشند باید بصیرت داشته باشند، بیان کرد: منافع و مصالح کشور را درک کنند و نیازها و اولویت ها را و تصمیمات فراگیر که آحاد ملت را دربربگیرد را اتخاذ کنند؛ جامع فکر و در مقابل دشمن در جای مناسب تصمیم محکم بگیرد.

,

وی با اشاره حدیثی از حضرت علی(ع) اظهار کرد: حضرت علی(ع) می فرمایند که تصمیمی باید گرفته شود که عدالت فراگیر و در جاده و شاهراه عقل و حق باشد؛ یک نماینده اصلح شخصی است که در مسیر حق و تصمیمات در شاهراه عدالت و فراگیر باشند.

,

نماینده ادواره مجلس ادامه داد: نماینده واقعی باید ویژگی‌هایی مانند دشمن و دوست شناس، خدمت کردن فراگیر داشته باشد؛ رهبر انقلاب فرمودند هر کسی که ایران و امنیت آن را دوست دارد باید در انتخابات شرکت کند.

,

وی اضافه کرد: مسئله انتخابات بحث ملی است و حضور باشکوه مردم دشمن را از گذشته  ناامید تر می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه