اخبار داغ

با بی‌تفاوتی مسئولان؛

راه روستای خضر چوپان ماهنشان 10 روز مسدود شد/ دستان قطع‌شده یکی از اهالی و ناتوانی اورژانس در امدادرسانی

راه روستای خضر چوپان ماهنشان 10 روز مسدود شد/ دستان قطع‌شده یکی از اهالی و ناتوانی اورژانس در امدادرسانی
روستای خضر چوپان حدود 10 روز است که در محاصره برف بوده و همچنان راه این روستا مسدود است و دستان یکی از اهالی روستا در حوادثی قطع شده و از روز گذشته تاکنون امدادرسانی نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ در حال حاضر راه برخی از روستاهای ماهنشان بسته است و مسدودی راه ارتباطی باعث شده برخی از اهالی روستا با مشکل نبود سوخت و نان مواجه شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

راه ارتباطی روستای خضر چوپان ماهنشان مدتی است که بسته بوده و یکی از اهالی روستا در تماس تلفنی با خبرنگار موج رسا در مورد وضعیت مسدودی راه ارتباطی این روستا گفت: در حدود 10روز است که راه ارتباطی این روستا مسدود بوده و تعدادی از اهالی روستا قبل از مسدود شدن راه ارتباطی در ماهنشان بودند و هنوز هم نتوانستند به روستا برگردند.

,

جعفرزاده از قطع شدن دو دست یکی از اهالی روستای خضرچوپان خبرداد و افزود: متاسفانه دستان این فرد در اثر حادثه‌ای قطع شده و هنوز نیروهای امدادی اورژانس نتوانستند کار امدادرسانی را انجام دهند.

,

به گفته اهالی روستای خضرچوپان این حادثه روز گذشته در این روستا رخ داده ولی تاکنون امدادرسانی جهت انتقال بیمار به مراکز درمانی انجام نشده است.

,

به گفته یکی از اهالی روستای خضر چوپان حال فرد حادثه دیده وخیم است و هنوز بازگشایی راه روستا تا روستای تات قشلاقی که نزدیک ترین روستا به خضرچوپان بوده انجام شده که فاصله روستای تات قشلاقی تا خضرچوپان نیز حدود 4 کیلومتر گزارش شده است.

,

مرادی مدیر روابط عمومی اورژانس استان زنجان در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چرا امدادرسانی هوایی انجام نمی‌شود افزود: متاسفانه به دلیل برودت هوا امکان امدادرسانی هوایی وجود ندارد.

,

وی با تاکید براینکه در حال حاضر نیز همکاران در تلاش هستند تا فرد آسیب دیده را به بیمارستان برسانند افزود: مسدود بودن راه ارتباطی کار امدادرسانی زمینی را مشکل کرده است.

,

جعفرزاده که از اهالی روستای خضرچوپان ماهنشان بوده در مورد شرایط جوی منطقه افزود: در حال حاضر شرایط جوی منطقه بسیار مناسب بوده و هوا کاملا آفتابی است.

,

لازم به ذکر است برق این روستا نیز حدود 4 روز قطع بود که نیروهای توزیع برق ماهنشان با پای پیاده تا روستا خضر چوپان را طی کرده و برق این روستا را متصل کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه