اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

مشارکت حداکثری، مهمترین موفقیت و پیروزی در انتخابات است

مشارکت حداکثری، مهمترین موفقیت و پیروزی در انتخابات است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: رسیدن به موفقیت و پیروزی در انتخابات مشارکت حداکثری در انتخابات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر  امروز  در شورای اداری لرستان  که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با بیان  اینکه عقل، دانش، فهم  و درکی که در وجود انسان است می تواند  به عنوان خلیفه خدا و جانشین خدا بر روی زمین باشد اظهار داشت: استعدادی در درون انسان وجود دارد که می‌تواند به جایی برسد که  از فرشتگان الهی  نیز از جهت منزلت بالاتر برود و به رشد برسد بر همین اساس چنین انسانی  بار امانت الهی را می تواند بر دوش بکشد و این امانت هم همان تکلیف الهی، انجام واجبات، پرهیز از محرمات و تدین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: تازمانی که  صفات بد در وجود انسان است راه رشد برای انسان فراهم نمی‌شود، در همین راستا باید صفات رذیله از وجود انسان  دور شود که اگر این چنین نشود انسان موفقی نخواهد شد.

,

 نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: انجام وظیفه و مسئولیتی که در هر جایی که به کار مشغول هستیم وبرعهده داریم  باید با خوشرویی، خوش اخلاقی، نیک سخن گفتن و دوری از بد زبانی به انسانی که خلیفه الهی و مجرای فیض الهی است  برسیم نه مجرای فیض شیطان  و به گونه‌ای عمل کنیم که خداوند از ما راضی باشد.

,

وی با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: انتخابات پیش رو روز موفقیت ملت است روزی است که  خون تازه ای به ملت تزریق می‌شود بر همین اساس  باید به گونه ای  انتخابات را تدبیر و مدیریت  کنیم که پایانش پیروزی و موفقیت ملت باشد.

,

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه رسیدن به موفقیت و  پیروزی در انتخابات مشارکت حداکثری در انتخابات  است گفت: انتخابات یک حق و تکلیف است چون  یکی از سه رکن اداره کشور قوه مقننه است، رأی دادن تکلیف است و قهر با انتخابات معنا ندارد چون قهربا انتخابات  یعنی یک رکن از  ارکان اداره کشور را تعطیل کنیم  که این تعطیلی سبب می شود دو رکن دیگر هم   نمی‌توانند  وظیفه خود را انجام بدهند.

,

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی محل عصاره فضائل ملت است تصریح کرد: پیروز انتخابات کسی است که پس از شمارش آرا و اعلام از طرف برگزارکنندگان انتخابات اعلام شود و کسی تا قبل از اعلام نتیجه پیروز انتخابات نیست.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد: همه باید با یاری خداوند تلاش کنیم یک انتخابات خوب برگزار شود و یک انتخاب خوب صورت بگیرد، انتخاب خوب بر عهده مردم و انتخابات خوب بر عهده مجریان و ناظران انتخابات است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه