اخبار داغ

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان غربی:

زمینه سازی ذهنی و فرهنگی جامعه از مقدمات پیشرفت و رونق تولید

زمینه سازی ذهنی و فرهنگی جامعه از مقدمات پیشرفت و رونق تولید
سرهنگ نظری مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان غربی گفت: تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی مقدمه ای بر اشتغال زایی و کارآفرینی و افزایش بهره وری در همه عرصه ها خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، به مناسبت دهه مبارک مدیران عامل کارخانجات با حضور در مساجد استان از توانمندی های تولیدات داخلی، کیفیت و گستردگی محصولات و پیشرفت تولید و صنعت کشور در طول ۴۰ ساله انقلاب، با مردم صحبت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه شهداء استان آذربایجان غربی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تجربه برآمده از تاریخ انقلاب اسلامی را فرصت مغتنم نگاه به استعدادها و توان داخلی و تعامل با مراکز علمی و صنعتی کشور برای دستیابی به توسعه در ابعاد مختلف آن دانست.
,
 
,
وی گفت تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی مقدمه ای بر اشتغال زایی و کارآفرینی و افزایش بهره وری در همه عرصه ها خواهد بود. و ضرورت حمایت ملت ایران از چرخه های تولیدی و کالای ایرانی راه حل اساسی بر حرکت و جهش اقتصاد کشور است، موضوعی که با رویکرد خرید کالای ایرانی می توان حمایت از کار و سرمایه ایرانی را تحقق بخشید و با رفتاری مثبت نسبت به ارتقاء کیفیت و بهره وری تولیدات داخلی گامی اساسی را اعمال نمود.
,
 
,
نظری ضمن حمایت از حرکت مهم بسیج مبنی بر حضور سفیران تولید در مساجد و همچنین طرح ایران یار که زمینه ساز ارتقاء کیفیت تولید و به تبع آن حمایت مردم از کالای ایرانی و داخلی شده است، افزود: توجه به خرید کالاهای مورد نیاز از بازار داخلی و تولید ملی بعنوان گام اساسی در حمایت از چرخه های تولید و درخواست بجای مردم برای بهبود کیفیت و ارتقاء اجناس ایرانی می باشد.یکی از پیش نیاز های این مسیر برای رسیدن به نتیجه مطلوب زمینه سازی ذهنی و فرهنگی همه اقشار مختلف جامعه و تبلیغات در خصوص حرکت های جهادی و تغییر الگوهای مصرفی کنونی جامعه می باشد.
,
 
,
وی در ادامه اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت کشور از بحران های کنونی دانست و ادامه داد: علی رغم تحریم های ظالمانه استکبار نه تنها چرخه صنعت کشور متوقف نشده است بلکه با قدرت به تولید ادامه می دهد و در بعضی از عرصه ها و تولیدات پیشران و جلوتر از سایر کشور ها می باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه