اخبار داغ

همراه با موج جمعیت هواخواهان سرباز ولایت؛

اساتید بسیجی دانشگاه‌های لرستان، به اجتماع بزرگ سلیمانی‌ها پیوستند

اساتید بسیجی دانشگاه‌های لرستان، به اجتماع بزرگ سلیمانی‌ها پیوستند
اجتماع بزرگ سلیمانی‌ها با حضور اساتید بسیجی دانشگاه‌های لرستان ۲۷ بهمن ماه ۹۸ در خرم آباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی بسیج اساتید استان لرستان، همراه با موج جمعیت هواخواهان سرباز ولایت اساتید بسیجی دانشگاه‌های لرستان نیز به اجتماع بزرگ سلیمانی‌ها پیوستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در بخشی از این همایش حجت الاسلام و المسلمین سید حمید حسینی از رهبران مقاومت اسلامی در عراق ضمن تجلیل از حمایت‌های ملت مسلمان ایران از مردم مظلوم عراق، به تحلیل شخصیت سردار سلیمانی و نقش ایشان در مقابله با جریان تکفیری داعش پرداخته و مهمترین ویژگی و راز موفقیت حاج قاسم را به کارگیری تمام ظرفیت‌های بومی سرزمین عراق از همه‌ی اقوام و ادیان دانست.
,
 
,
رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی عراق، بزرگترین روشنگری سلیمانی در عراق را اصلاح سیاست «عراق اولاً»  یعنی اولویت «اسلام اولاً» و جایگزین کردن آن با استراتژی «اسلام » یعنی اولویت دادن به محوریت مقاومت اسلامی دانست.
,
 
,
وی در ادامه وجود برخی شعارهای انحرافی در عراق و ایران و لبنان و سوریه را در همین راستا ارزیابی و از آن به عنوان توطئه‌ی غرب برای ایجاد تفرقه و نهایتا نابودی تک تک کشورهای اسلامی تعبیر کرد و بیان کرد:  این خیال خام با مجاهدت و درایت ولایت فقیه و علما و مجاهدان عالم اسلام هرگز محقق نخواهد شد.
,
 
,
سید حمید حسینی در ادامه خاطرنشان کرد؛ پس از شهادت سردار سلیمانی، هیچ آمریکایی جرات پرسه زدن در خیابان‌های عراق را ندارد. چون مردم عراق آنان را قاتل این شهدا و عامل ایجاد داعش، القاعده و تکفیری‌ها و تمام جنایت‌های آنان می‌دانند.
,
 
,
وی در پایان اعلام کرد سردار سلیمانی با شهادت خود راه خروج آمریکا را به همه‌ی ما نشان داد و ما تا انتقام این شهادت و خروج کامل تروریست‌های آمریکایی از پای نخواهیم نشست.
,
 
,
حسینی همچنین، وعده داد؛ ضربه‌ی انتقامی عرب‌های عراق بخاطر شهادت مهمان شان، از قاتلین بسیار سخت و سهمگین خواهد بود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه