اخبار داغ

تجمع کارگران شرکت کنتورسازی مقابل دفتر امام جمعه قزوین؛

کارگران معترض: تجمع خود را تنها با آمدن رئیس دادگستری و استاندار قزوین پایان می‌دهیم

کارگران معترض: تجمع خود را تنها با آمدن رئیس دادگستری و استاندار قزوین پایان می‌دهیم
کارگران شرکت کنتورسازی قزوین که بیش از دوسال است حقوق و مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند و بارها شکایتشان را با مسئولین استانی و حتی کشوری مطرح کرده‌اند از ظهر امروز مقابل دفتر امام جمعه قزوین در خیابان شهدای قزوین تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ کارگران شرکت کنتورسازی قزوین که بیش از دوسال است حقوق و مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند و بارها شکایتشان را با مسئولین استانی و حتی کشوری مطرح کرده‌اند و بارها در راستای احقاق حقوق خود تجمع‌هایی داشته‌اند، از ظهر امروز(سه شنبه) مقابل دفتر امام جمعه قزوین در خیابان شهدای قزوین به تجمع پرداخته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

, ,

 

,

آیت الله عابدینی با این کارگران در مسجد شیخ الاسلام به گفت‌وگو پرداخت، همچنین نبیل، مدیرکل سازمان صمت استان نیز در جمع کارگران حاضر شده است، اما این کارگران خواستار حضور استاندار و رسیدگی از طرف رئیس کل دادگستری، که بارها به آن‌ها قول داده هستند و اعلام کرده‌اند تا زمانی که این مسئولین در جمع آنان حاضر نشوند به تجمع خود پایان نمی‌دهند.

,


انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) از نهادهایی است که طی جلسات مختلف با کارگران و برخی مسئولان مطالبات آن‌ها را به عنوان خواسته‌ای عمومی پیگیری کرده‌اند، امروز نیز در مسجد شیخ الاسلام حاضر شده و خواسته‌های آن‌ها را انعکاس داده‌اند که توییت دانشور خدابنده لو دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) از جمله آن‌ها است.

,
,

, ,

 

,

در بخش‌هایی از این توییت نوشته شده؛ مطالبه کارگران حضور استاندار قزوین و رئیس کل دادگستری استان قزوین در جمع آن‌هاست؛ همچنین در این توییت تاکید شده که شب عید، کارگران را شرمنده خانواده‌هایشان نکنید.

,

, ,

باید دید آیا مسئولان ارشد استان پس از گذشت چندین ماه و وعده‌هایی که داده‌ شده در آستانه سال نو شنوای مطالبات به حق و درد دل‌های این کارگران خواهند بود و به این موضوع رسیدگی می‌کنند یا بازهم رسیدگی به آن به دلایل نامعلوم به تعویق انداخته می‌شود.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه