اخبار داغ

تایلند باز هم صحنه تیراندازی بود

تایلند باز هم صحنه تیراندازی بود
تایلند برای سومین بار طی شش هفته اخیر ، روز سه‌ شنبه صحنه خشونت مسلحانه دیگری بود که در جریان آن فردی مسلح با شلیک گلوله در یک مرکز خرید در بانکوک، یک نفر را کشت و فرد دیگری را زخمی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تایلند برای سومین بار طی شش هفته اخیر ، روز سه‌ شنبه صحنه خشونت مسلحانه دیگری بود که در جریان آن فردی مسلح با شلیک گلوله در یک مرکز خرید در بانکوک، یک نفر را کشت و فرد دیگری را زخمی کرد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس از بانکوک، ‌انگیزه فرد مسلح از تیراندازی ، حسادت عنوان شده ضمن اینکه فرد مهاجم از صحنه حادثه گریخته و همچنان فراری است.

تیراندازی امروز در حالی روی داد که حدود یک هفته پیش، یک نظامی تایلندی در حمله ای مرگبار یک مرکز خرید در شهر" ناخون راچا سیما " واقع در شمال شرقی این کشور را به گلوله بست که براثر آن ۲۹ نفر کشته و ده ها تن زخمی شدند. این فرد سپس به ضرب گلوله نیروهای امنیتی تایلند کشته شد. فرد مسلح این حمله، قبل از کشته شدن در این مرکز خرید پنهان شده بود و مردم را هدف قرار می داد.

فرد مسلح دیگری نیز ماه ژانویه (دی ماه) حین سرقت از یک طلافروشی در یک مرکز خرید در شهر «لوپبوری» در مرکز تایلند، شروع به تیراندازی کرد که بر اثر آن سه نفر کشته و چهار تن زخمی شدند.

شمار سلاح موجود در دست شهروندان تایلندی، ‌رقم بالایی است و همچنین آمار مرگ و میرهای مسلحانه در این کشور، فراوان گزارش می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه