اخبار داغ

گزارشی از یک مناظره انتخاباتی در کرج؛

علی حدادی آمد، رئیس سابق بانک مرکزی نیامد!/ از انتصاب ژن برتر به عنوان شهردار تا حمایت از تعاونی های بی ریشه در البرز

علی حدادی آمد، رئیس سابق بانک مرکزی نیامد!/ از انتصاب ژن برتر به عنوان شهردار تا حمایت از تعاونی های بی ریشه در البرز
اولین مناظره انتخاباتی استان البرز درحالی سه شنبه 29 بهمن، در مسجدجامع نظرآباد برگزار شد که محمود بهمنی یکی از افراد دعوت شده از سوی جوانان، در این جلسه حاضر نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، اولین مناظره انتخاباتی استان البرز، درحالی سه شنبه 29 بهمن، در مسجدجامع نظرآباد برگزار شد که محمود بهمنی یکی از افراد دعوت شده از سوی جوانان، در این جلسه حاضر نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
این مناظره که از سوی جمعی از جوانان دغدغه ‌مند دو شهرستان با دعوت از محمودبهمنی رئیس سابق بانک مرکزی و نماینده فعلی نظراباد و ساوجبلاغ ‎‌در مجلس و علی حدادی فرماندار سابق ساوجبلاغ و نظرآباد که جز لیست شورای ائتلاف انقلابیون البرز است ترتیب داده شده بود، تنها با حضور آقای حدادی در جمع جوانان و دغدغه مندان برگزار شد.
,
 
,
شاید یکی از مهمترین سوال های پیش آمده برای جوانان منطقه، عدم کارایی نماینده فعلی در استان البرز بود، به گفته حاضرین در جمع، این نماینده 4 سال گذشته به عنوان نامزدانتخاباتی با شعارهای و وعده های ریاست کمیسیون اقتصادی و نویدبخشی به رونق اقتصادی در سطح منطقه وارد کارزار انتخاباتی شده بود.
,
 
,
به گفته علی فلاح، یکی از جوانان شرکت کنندگان در این مناظره، تنها اقدام اقای بهمنی، در طی چهارسال اخیر انتصاب فرزندش بعنوان شهردار بوده است. فلاح گفت: درحالی پسراقای بهمنی بر صندلی شهرداری هشتگرد نشسته است که پیش از این از او هیچ سابقه اجرایی دیده نشده و تنها به واسطه داشتن ژن برتر، به این سمت رسیده است.
,
 
,
افشین که خود را جوان 21 ساله معرفی کرد، صحبت های خود را با این سوال شروع کرد که چرا صدای اقای بهمنی دراین چهارسال از تریبون مجلس شنیده نشد. فاطمه نیز از نوجوانان حاضر در این مراسم بود، وی به خبرنگار ما گفت: با سوالاتی زیادی به این جلسه آمده بودم اما سوالم تغییر کرد، آقای بهمنی از چه چیزی ترس داشت که حاضر به پاسخگویی نشده است؟
,
 
,
کمی آن طرف تر، نزدیک به تریبون جمعی از افراد مسن به چشم میخوردند. آنان گفتند ما از رای خود به آقای بهمنی پشیمان هستیم و از روی مردم که به ما اعتماد کرده بودند خجل زده شده ایم. بهمنی در چهارسال گذشته با بی احترامی به تمام مردم حتی در محله های ما پای نگذاشت.
,
 
,
محمد به همراه چند نفر از دوستان خود آمده و به دنبال جواب سوال خود بود. او گفت: من آمده بودم از آقای بهمنی بپرسم، آیا شما نماینده این منطقه هستید؟ چرا باتوجه به معضل بیکاری که جوان های این منطقه در حال دست و پنجه نرم کردن با آن هستند، شرکت های این شهرستان از نیروهای غیربومی استفاده می کنند؟ مدیرعامل شرکت چیتوز در نظرآباد گفته است که از استخدام افراد بومی در این شرکت خودداری میکنم، این شرکت برای ما دارای معضلاتی چون بوی نامطبوع است. چرا باید معضلات را تحمل کنیم اما نیروهای غیربومی از این شرکت بهره مند شوند. 
,
 
,
ایزدی استاد دانشگاه بود، وی هم از بهمنی سوال داشت که چرا بزرگترین اختلاس های تاریخی بانکی ایران در دوره آقای بهمنی رخ داده است؟ چرا از تعاونی های اعتباری که زندگی مردم را به خاکستر نشاند، حمایت ویژه ای کرده اید؟ آنان چه نفعی برای شما داشتند؟ هر خبری از خاوری و بابک زنجانی در رسانه ها میخوانیم در آخر به شما ختم میشود. خط و ربط این آقایان با شما چیست؟
,
 
,
یکی دیگر از حاضران در جمع نیز به سن بالای آقای بهمنی اشاره کرد و گفت: باتوجه به محدودیت قانون که برای سن کاندیدا تعیین شده و با توجه به اینکه جنابعالی تنها یک سال تا قانون اتمام سن به عنوان نمایندگی فرصت دارید، برای 3 سال آینده چه تدبیری چیده اید؟ این جوان ادامه داد: زمزمه هایی در ستادهای شما شنیده میشود که در 4 سال آینده، پسرشما قرار است امور را اداره کند.  
,
در طی این برنامه آقای حدادی به سخنرانی پرداخت و جمع حاضر در این جلسه سوالات خود را از او پرسیدند.
,
 
,
جوانی با در دست داشتن پلاکارت سوال خود را از اقای حدادی این گونه پرسید:  اقای حدادی ما رای اولی هستیم، خود را معرفی کنید  علی حدادی صحبت های خود را این گونه شروع کرد:  
من فرزند البرزم و او با اشاره به ویژگی صنعتی بودن استان البرز و خصوصا شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد، ایجاد اشتغال و تزریق امید به جوانان را یکی از برنامه های خود عنوان کرد.
,
,
یکی از حاضران در جمع سوال خود را از آقای حدادی این گونه پرسید: باتوجه به 8 سال فعالیت شما به عنوان فرماندار ، معضل اصلی این شهرستان ها را چه میدانید؟
,
 
,
حدادی حلقه مفقود در منطقه را نداشتن آمایش سرزمینی عنوان کرد و با با تاکید بر داشتن نگاه صادرات غیرنفتی افزود: نگاه حمایتی به فعالیت‌ های کشاورزان در کنار تزریق امید به آنان، می‌تواند در رونق تولید در منطقه در حوزه صادرات غیر نفتی گام ماثری باشد. این نگاه، وابستگی بودجه به نفت را کاهش خواهد داد.
,
 
,
وی ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در زمان تصدی‌گری فرمانداری از جمله احداث شرکت صنعتی دارویی برکت که از بزرگترین شهرک دارویی کشور به حساب می آید تاکید کرد: بی شک شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان با پی گیری‌های جدی مسئولین امر می‌توانند در حوزه اقتصادی و زمینه‌های ایجاد اشتغال وگردشگری برای کشور رونق اقتصادی به ارمغان آورند.
,
 
,
در مورد برنامه های اقتصادی آقای حدادی نیز سوال های متعددی پرسیده شد. او در پاسخ یکی از کاستی‌ها در منطقه را عدم توجه به ظرفیت بنگاه‌های کوچک و متوسط و توجه به بنگاه‌های زود بازده در بخش‌های کشاورزی، تولید صنعت و صنایع دستی عنوان کرد و افزود: این موارد با توجه بیشتر در پهنه بندی آمایش سرزمینی می تواند در اشتغال سریع و زود بازده موثر باشند.
,
 
,
حدادی با گریزی به بخش تولید در منطقه، این سه شهرستان را در حوزه کشاورزی مستعد دارای پتانسیل بالا دانست در مثالی از اقدامات خود در زمان تصدی فرمانداری کشت گل محمدی در منطقه را عنوان کرد که با پیشنهاد وی انجام شده بود درحوزه تولید ماثر و برای کشاورزان ایده آور بوده است.
,
 
,
حدادی در حوزه ورزش نیز ضمن اشاره به پتانسیل بالای منطقه در سطوح قهرمانان بین المللی عنوان کرد: در این حوزه نیز ورزشکاران ما موردحمایت قرار نگرفته‌اند.
,
 
,
بانوان حاضر در این جمع از رویکرد اقای حدادی نسبت به فعالیت بانوان سوال پرسیدند. وی گفت: بانوان ما همیشه در عرصه‌های اجتماعی بعد از انقلاب نام آور بوده اند. او ضمن اشاره به نقش مادری و انسان ساز بودن زن گفت: شهدای والامقام پرورش یافته مادران ارجمند و بانوان این سرزمین بوده اند.
,
 
,
وی معتقد است که تاثیر بانوان در سطح شهرستان در حوزه مدیریتی کمتر از آقایان نیست و با اشاره به قهرمان آوری بانوان در حوزه های ورزشی و هنری، و نقش آفرینی آنان در فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و خصوصا کارآفرینی حمایت از بانوان را یکی از برنامه‌های خود عنوان کرد و افزود: حمایت از بانوان تاثیر خود را در آینده منطقه خواهد داشت.
,
 
,
محمدامین که به همراه دوستان خود در این نشست حاضر شده بود، پرسید: آیا حاضر به شفافیت سازی هزینه های انتخاباتی خود هستید؟ حدادی گفت: ما هزینه ‌ای به عنوان شام انتخاباتی و هزینه ‌های شبهه‌ دار هرگز نداشته‌ایم. بخش زیادی از هزینه‌ های انتخاباتی از سوی کمک های مردم بوده است وبطور کلی عزیزان و حامیان خودشان هزینه می‌کنند و همچنین صرفه جویی در مخارج و توجه عدم ریخت و پاش سرلوحه کار ما قرار دارد.
,
 
,
 حدادی در پایان سخنرانی خود با یادآوری این مهم که در دوره 8 ساله خدمت در فرمانداری به هیج وجه شغل دوم برای خود اختصاص نداده و فعالیت اقتصادی نداشته است گفت: باورم این است که اگر دل مشغولی نماینده مجلس مسائل مالی شخصی خود باشد و با عضو در هیات مدیرعامل ‌ای از اصل کار خود که خدمت به مردم است جا می ماند.
,
 
,
حدادی گفت: در عمل باید اثبات کرد که مجلس کارآمد خواهد بود.مجلس باید در حوزه فرهنگی،اقتصادی و اجتماعی مسئولیت سنگینی را که پذیرفته به بهترین شکل انجام دهد.
,
 
,
افتخار میکنیم که نظام جمهوری اسلامی نه‌تنها در کشور و منطقه و در جهان نیز سربلند است و این سربلندی با جانفشانی شهدای انقلاب، ۸سال دفاع مقدس، شهدای هسته ای و ترور، شهدای مدافع حرم و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دست آمده است و ما در مجلس راه آنان را ادامه خواهیم داد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه