اخبار داغ

استاد علوم سیاسی دانشگاه یزد:

اگر از صندوق رأی قهر کردیم، سرنوشت‌مان را دیگران رقم می‌زنند

اگر از صندوق رأی قهر کردیم، سرنوشت‌مان را دیگران رقم می‌زنند
ابراهیم طاهری گفت: اگر می‌خواهیم آینده سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دلخواه و موردنظرمان را داشته باشیم باید حتما در انتخابات سیاسی شرکت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم طاهری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص ثمرات شرکت در انتخابات گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات می‌تواند نویدبخش آینده‌ای بهتر برای همه مردم ایران باشد، در واقع انتخابات عرصه و زمینه‌ای را فراهم می‌کند که ما سرنوشت‌مان را خودمان به دست بگیریم و اگر ما می‌خواهیم مشکل بیکاری حل شود و یا اگر می‌خواهیم مشکلات فرهنگی‌مان حل شود باید با حضورمان بگوییم که راهکار برای حل مشکلات چیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: در واقع نمایندگانی که ما انتخاب می‌کنیم منتشرکننده دیدگاه‌های کلی ما به حاکمیت هستند، آن‌ها قرار است تصمیم‌سازی‌هایی را انجام دهند و این تصمیم‌سازی‌هایشان یقینا در آینده سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ما تاثیرگذار است.

,

عضو هیئت علمی دانشگاه یزد اظهار داشت: بنابراین اگر می‌خواهیم آینده سیاسی اجتماعی فرهنگی و اقتصادی دلخواه و موردنظرمان را داشته باشیم باید حتما در انتخابات سیاسی شرکت کنیم.

,

طاهری با بیان اینکه قهر سیاسی معنا ندارد، تأکید کرد: اگر از صندوق رأی قهر کردیم یقین بدانیم که قهر کردن هم خودش نوعی انتخاب است یعنی اگر شما از صندوق رای قهر کردید سرنوشت شما را دیگران رقم می‌زنند و فقط خودمان را از یک حق مهم محروم کردید.

,

وی تصریح کرد: امیدوارم که مردم با مشارکت پرشوری که در انتخابات پیش رو خواهند داشت سرنوشت سیاسی خودشان را به بقیه نسپارند؛ چرا که ما بخواهیم یا نخواهیم واقعیت این است که مجلس عصاره ملت در نظام جمهوری اسلامی ایران است و جایی است که ما می‌توانیم اراده خودمان را متجلی کنیم بنابراین اگر می‌خواهیم معضل بیکاری حل شود و اگر می‌خواهیم معضلات اقتصادی حل شود و یا مسائل مربوط به سیاست و امنیت رفع شود همه این‌ها بسته به میزان حضور ما در انتخابات است و بدین شکل است که مشکلات را می‌توانیم حل و فصل کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه