اخبار داغ

عطریانفر در گفت وگو با دانا:

شورای سیاستگذاری به دلیل رد صلاحیت نیروهای برگزیده‌اش لیست نداد/ احزاب اصلاح طلب به طور متجزی لیست دادند

شورای سیاستگذاری به دلیل رد صلاحیت نیروهای برگزیده‌اش لیست نداد/ احزاب اصلاح طلب به طور متجزی لیست دادند
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: بیش از نیمی از احزاب اصلاح طلب جمع بندی کردند که از همین نیروهای تایید صلاحیت شده لیست بدهند و درست مانند روندی که در انتخابات گذشته بوجود آمده است، عمل کنند.
[

«محمد عطریانفر»، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانادر پاسخ به این سئوال که اصلاح طلبان اعلام کردند که در پایتخت لیست نمی دهند چرا اکنون چند لیست در شهر تهران ارائه داده اند، گفت: شورای عالی سیاستگذاری اصلاحات به سبب اینکه نیروهای برگزیده شان رد صلاحیت شده‌اند، امکان اینکه بتوانند لیست جامع الاطراف بدهند برایشان میسر نشد. اصلاح طلبان تصمیم شان این بود که با این وضعیت شورا لیست نمی دهد اما احزاب ذیل جبهه اصلاحات می توانند لیست بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: بیش از نیمی از احزاب اصلاح طلب جمع بندی کردند که از همین نیروهای تایید صلاحیت شده لیست بدهند و درست مانند روندی که در انتخابات گذشته بوجود آمده است عمل کنند.
,
 
,
عطریانفر ادامه داد: اصلاح طلبان لیست داده اند اما به صورت متجزی. ما نباید بگوییم که اصلاح طلبان لیست نداده اند بلکه باید بگوییم که لیست واحد نداده اند وگرنه تک تک احزابی که لیست داده اند اصلاح طلب هستند.
,
 
,
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه آیا ممکن است اصلاح طلبان در روزهای پایانی تبلیغات انتخابات مجلس یازدهم یک لیست واحد ارائه کنند، گفت: به نظر نمی رسد که لیست واحدی بدهند و همینطوری که پیش رفته اند به رقابت ادامه می‌دهند. البته لیست هایی که داده شده است بالای 50 درصد با هم اشتراک دارند. 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه