اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام:

استان ایلام بالاترین نرخ مشارکت سیاسی را در کشور خواهد داشت

استان ایلام بالاترین نرخ مشارکت سیاسی را در کشور خواهد داشت
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام با اشاره به پیش بینی مشارکت ۷۰ درصدی مردم استان ایلام در انتخابات، گفت: استان ایلام بالاترین نرخ مشارکت سیاسی را در کشور خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "محمد نوذری"، رئیس ستاد انتخابات استان ایلام در نشست اعضای ستاد انتخابات استان اظهار کرد: طبق نظر سنجی های به عمل آمده در حوزه جنوب استان مشارکت مردم در انتخابات حدود ۷۵ درصد و درحوزه شمالی استان قریب ۶۷ درصد است و در کل استان بیش از ۷۰ درصد مشارکت مردم استان درانتخابات را خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی بحث ایلات و قومیت‌ها را در استان ایلام اصلی ترین مولفه‌های انتخابات در استان ایلام دانست و بیان داشت: انسجام ایلی در استان ایلام بسیا خوب است و باعث تقویت خرده فرهنگ‌ها خواهد شد ولی در مباحث کلان سیاسی باعث ایجاد مشکل خواهد کرد.

,

رئیس ستاد انتخابات استان شاکله‌ی اصلی انتخابات در حوزه شمال را ایلی و در حوزه‌ی جنوب قومی دانست و افزود: فردی که در ساختار ایلی و قومی رأی می‌آورد بیشتر به دنبال خواسته‌های قومی و قبیله‌ای خواهد رفت.

,

وی با تأکید بر مرور کارها و وظایف توسط اعضای ستاد انتخابات خاطر نشان کرد: وظیفه ما در انتخابات اجرای قانون، سلامت و امنیت انتخابات و مشارکت حداکثری مردم است.

,

معاون سیاسی استاندار ایلام تأکید کرد: اعضای ستاد انتخابات حتماً دوباره فرآیندها و وظایف را بررسی کنید و اشکالات و نواقص را حتماً اگر وجود دارد گزارش دهند همچنین در خصوص شفافیت مالی کاندیداها نیز باید نظارت لازم صورت گیرد.
 
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه