اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در کویت:

حوزه‌های علمیه به رسالت‌های اجتماعی بیشتر توجه کنند

حوزه‌های علمیه به رسالت‌های اجتماعی بیشتر توجه کنند
نماینده ولی فقیه در کویت گفت: در حوزه‌های علمیه باید به رسالت‌های اجتماعی بیشتر توجه داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز آیت الله حسین المعطوف صبح امروز در اختتامیه دوره آموزشی منهاج در کرمانشاه اظهار داشت: در عصر حاضر ما نیازمند درک بهتر پیام دین اسلام هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: مشکلات ما ناشی از دوری ما از پیام قرآن است، این تعصبات شخصی و قبیله‌ای با روح اسلام منافات دارد و پیروی از ابلیس است.

,

نماینده ولی فقیه در کویت بیان داشت: پیامبر (ص) در جامعه شرک حتی با کفار هم نه به عنوان دشمن بلکه به عنوان افرادی که نیازمند هدایت هستند نگاه می‌کرد، اما در جامعه امروز این نگاه وجود ندارد.

,

آیت الله المعطوف گفت: اگر امروز ما هم از فلسطینی‌ها دفاع می‌کنیم بر اساس اصول دین اسلام است که دین برابری و توجه انسان هاست.

,

وی به ارزش‌های اسلامی اشاره کرد و افزود: عدالت و ارتباط ملت‌های مسلمان با هم امروز کمرنگ شده و به جای ارتباطات برادرانه و پیاده کردن آیات قرآن در زندگی با همدیگر در نزاع هستیم.

,

نماینده ولی فقیه در کویت بیان داشت: امروز کتابی که اسلام را به زبان روز و با توجه به نیازهای روز نوشته شده باشد، وجود ندارد.

,

آیت الله المعطوف گفت: امروز در زمان فتنه‌ها هستیم و اگر به واقعیات و نیازها توجه نداشته باشیم آینده از آن ما نخواهد شد.

,

وی ادامه داد: آمریکا می‌خواهد فلسطین را از بین ببرد و مسلمانان به جای اتحاد در برابر آمریکا با هم بر سر اختلافات جزئی در حال نزاع هستند.

,

نماینده ولی فقیه در کویت تصریح کرد: در حوزه‌های علمیه به عنوان رهبران فکری جامعه کمتر به مسائلی از جمله تربیت جوانان و اخلاق پرداخته می‌شود، در حالی که باید به رسالت‌های اجتماعی بیشتر توجه داشته باشند.

,

وی کمرنگ شدن تعالیم قرآنی در جامعه را متذکر شد و گفت: امروز به پیام دین و مسائلی همچون عدالت، حقوق انسانی و تعلیم و تربیت باید بیشتر دقت کنیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه