اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران خبر داد؛

آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار مازندران از فردا/ 1000 تن سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید توزیع می‎شود

آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار مازندران از فردا/ 1000 تن سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید توزیع می‎شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه در همه 22 شهرستان مازندران با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی، نمایشگاه بهاره و فروش در شب عید برگزار می‌شود؛ گفت: از اول اسفند ماه سال‌جاری تا 15 فروردین 1399، طرح نظارت ویژه بر بازار و تشدید بازرسی‌ها در مازندران اجرا و با مصادیق تخلف به صورت جدی برخورد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسن خیریانپور صبح امروز در نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان به اعضای این کارگروه مأموریت داد هم در جهت تأمین به موقع کالاهای مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال و هم در جهت مراقبت و نظارت بر روند قیمت‌ها اقدام کنند.
 
وی افزود: از اول اسفند ماه سال‌جاری تا 15 فروردین 1399 با مسئولین تعزیرات حکومتی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و همکاری فرمانداران 22 شهرستان استان، طرح نظارت ویژه بر بازار و تشدید بازرسی‌ها در مازندران اجرا و با مصادیق تخلف به صورت جدی برخورد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: در این جلسه تصمیم گرفتیم در همه 22 شهرستان مازندران با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی، نمایشگاه بهاره و فروش در شب عید برگزار شود.

 خیریانپور تصریح کرد: برای تأمین میوه عید مردم در مازندران نیز 500 تن سیب از دماوند را ذخیره سازی و 500 تن پرتقال تامسون هم ذخیره سازی که بزودی در همه 22 شهرستان توزیع خواهد شد.

وی اعلام کرد: استان مازندران به عنوان استان تأمین کننده پرتقال تامسون شب عید همه 31 استان اقدامات لازم را انجام داد و تا کنون حدود 20 هزار تن پرتقال به استان‌های ذیربط حمل و مابقی نیز حداکثر ظرف یک هفته حمل خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران عنوان کرد: در این جلسه هماهنگی‌های لازم برای تأمین گوشت مرغ، گوشت قرمز منجمد، شکر، روغن نباتی، آرد مورد نیاز نانوائی‌های استان، سوخت مورد نیاز جایگاه‌های پمپ بنزین و غیره نیز به عمل آمد و در قالب طرح ویژه همه دستگاه‌های عضو کارگروه تنظیم بازار استان موظف شدند اهتمام و تلاش مجدانه ای را مصروف دارند.

خیریانپور با توجه به حضور مسافرین نوروزی و ترافیک‌های احتمالی به مسئولان ذیربط تأکید کرد: پیش بینی‌های لازم را معمول دارند.

وی متذکر شد: طبق آمارهای موجود امسال تا کنون بالغ بر 131 هزار تن کیوی و بالغ بر 150 هزار تن مرکبات از کشورمان به کشورهای هدف صادرات انجام شد که عمده تولید مرکبات و کیوی در مازندران انجام می‌شود.  

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه