اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان:

مجلس قوی زمینه‌ساز دولت جوان و حزب اللهی است

مجلس قوی زمینه‌ساز دولت جوان و حزب اللهی است
صادقی گفت:هرچند با جانفشانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت قوی در منطقه شکل گرفته که یکی از زمینه های تمدن اسلامی است ولی ابتدا باید مجلس قوی که در راس همه امور است با تفکرات انقلابی و جهادی روی کار بیاید و زمینه‌ساز دولت جوان حزب اللهی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله صادقی، تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: یکی از دغدغه های اصلی مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی است دغدغه هر ساله اخیر رهبر معظم انقلاب نیز اقتصاد و تولید و اشتغال جوانان ایرانی است و در تعیین شعار سال‌ها ایشان، شاهد هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان افزود: وقتی مراحل انقلاب را از دیدگاه حضرت آقا بررسی می‌کنیم می‌بینیم پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ و تعیین جمهوری اسلامی به عنوان نوع حکومت، به مرحله دولت اسلامی می رسیم که هنوز در این زمینه مشکل داریم و تا دولت اسلامی که شامل قوه مقننه، مجریه و قضائیه است اتفاق نیافتد جامعه اسلامی محقق نمی‌شود و تمدن بزرگ اسلامی اتفاق نمی افتد.

,

صادقی ادامه داد: هرچند با جانفشانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت قوی در منطقه شکل گرفته که یکی از زمینه های تمدن اسلامی است ولی ابتدا باید مجلس قوی که در راس همه امور است با تفکرات انقلابی و جهادی روی کار بیاید و زمینه‌ساز دولت جوان حزب اللهی شود.

,

وی با اشاره به رضایتمندی از عملکرد قوه قضائیه اضافه کرد: در حال حاضر با روی کار آمدن آیت الله رئیسی در قوه قضاییه، درصد رضایتمندی در این قوه رو به افزایش است و دو گام دیگر برای تشکیل دولت اسلامی داریم ابتدا حماسه دو اسفند و حضور باشکوه و بصیرت مردم در روی کار آوردن مجلس قوی که می‌تواند مقدمه خوبی برای تکمیل پازل دارد.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان تصریح کرد: باید مراقبت شود افرادی که پایبندی به قانون و ولایت و مردم ندارند و مردمی نیستند و درد مردم را نمی شناسند و درد کشیده نیستند و با اصحاب قدرت و ثروت در ارتباط هستند و زمینه را برای روی کار آمدن مجلس کاخ نشینی فراهم می کنند نباید پایشان به مجلس برسد چه بسا نمایندگانی که رد صلاحیت شدند بیشتر مشکل اقتصادی و رانت‌خواری داشتند.

,

صادقی تاکید کرد: انتظار اولیه از ملت شریف ایران حضور پرشور و سپس انتخابی بهتر و در نهایت اگر پس از تحقیق به نتیجه نرسیدند از افراد خُبره سوال کنند و بی تفاوت از کنار این مسئله ملی و بین المللی که نگاه استکبار جهانی به آن هست نگذرند.

,

وی خاطرنشان کرد: باید نماینده روی کار بیاید که علاوه بر شناخت معضلات حوزه انتخابی خود نسبت به قوانین مهم شناخت کامل داشته باشد تا به راحتی و برجام و لوایح استعماری تصویب نشود که بعدها دود آن به چشم ملت برود دغدغه رهبر معظم انقلاب این است که اگر اقتصاد و فرهنگ برای ما بسیار مهم است باید تلاش کنیم تا ابتدای مجلس قوی داشته باشیم تا همه این موضوعات محقق شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه